/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Relæ til varmveksler
Fra : Jfrydn
Vist : 168 gange
20 point
Dato : 25-07-17 11:46

Jeg fandt en gammel tråd med en delvis løsning af min problem med min kondens tørretumbler. Men jeg ved ikke hvor og hvordan jeg slår relæet til varmeveksleren til igen, håber der er nogen som kan hjælpe.

Vedhæfter link til tråd.
http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=141667

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 25-07-17 13:24

Du er nød til at give nogle flere info om hvilken type model det er

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-07-17 19:47

Citat
Det er ikke et relæ men lille sikring som udløses når den bliver for varm

Tag stikket ud af stikkontakten....................

Rens kanalerne og filteret der sidder i lågekanten.

Tryk den lille sikring ind (klik)

Sæt stikket i igen og tænd.

I bunden af det spørgsmål du henviser til:
http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=141667#2035303

Kommentar
Fra : Jfrydn

Dato : 30-07-17 09:09

Hvor sidder sådan en lille sikring som man skal trykke ind, har renset og rengjort.

Modellen er en Bosch wte84100sk.