/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Trafikalarm
Fra : omahexen
Vist : 316 gange
200 point
Dato : 24-07-17 08:45

Jeg har igennem længere tid haft "Trafikalarm"installeret på mobilen,men efter at der i foråret er kommet nye ejere,har jeg kun haft problemer,kan ikke logge ind m.m.Jeg har sendt flere mails for at få det rettet,men får kun nogle dumme spørgsmål,og det ærgrer mig noget,da jeg har betalt til 2018.Er der nogle der har haft samme problem ?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-07-17 11:58

Det kunne være din tlf der ikke kan klare APP, hvilken Android/ andet har du

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 24-07-17 19:41

Jeg har en Doro 820.Jeg har indtil for et par måneder siden ikke haft problemer,men når jeg logger ind,vises der blot nogle tegn.Jeg kan komme ind i menuen,hvor man kan vælge,hvad man vil advares imod,men ved ikke hvor"prikken"skal stå.Har forelagt "Trafikalarm"problemet,men ikke fået svar.Er det måske siden overtagelse blevet til et fupfirma ?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 24-07-17 19:50

Slet appén og installer igen, det plejer at hjælpe - på andre apps.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 200 point
Dato : 25-07-17 00:09

Din tlf:
Citat
Platform   Android 4.4.2

Krav til App:
Citat
App'en er kompatibel med iOS 9 og 8 på iPhone 4s og nyere (inklusiv iPhone Plus modeller), samt Android version 4, 5 og 6.

Så den burde køre uden problemer.

Citat
,men ved ikke hvor"prikken"skal stå

HVILKEN PRIK???

Du har vel AKTIVERET GPS og DIN LOKALITET
ELLERS? kan din PRIK ikke finde ud af hvor i Danmark du kører/ bor.
Det burde kunne AKTIVERES i Doro´s Indstillinger? / Placerings-tjenester.
Kan måske være du skal opdatere Google Maps/ eller bare Google App´s før det virker efter hensigten - selv om det intet har med "Trafikalarm" at gøre.
Har selv problemer med Google Maps, selv om det er opdateret til sidste nye beder det om Login på Google = din Mail/ Konto til google.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 25-07-17 00:37

Citat
,men ved ikke hvor"prikken"skal stå

Her det Google Maps der vil vide hvor jeg befinder mig = PÅ MIN PC - hvilket ikke rager Google.
Det samme gør sig gældende på din Doro og Trafik

http://peecee.dk/upload/view/468257

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 25-07-17 08:42

Med "prikken"mener jeg,at når jeg er kommet ind på menuen,er der en liste,hvor man kan vælge,hvad man vil advares imod,der er to muligheder,rød eller hvid,har spurgt "Trafikalarm"men intet svar.Alle mine andre apps fungerer !.Hvad kan man gøre med sådant "firma",der ikke gider at svare ?.

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 26-07-17 19:43

Jeg har nu endelig fået lovning på en opringning,så jeg vender tilbage.Men noget andet,nu er min Doro begyndt at strejke,så derfor vil jeg gerne vide,om man bare kan flytte simkortet over i en ny ?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 26-07-17 19:52

Det kan du sagtens, men der kommer ingen apps med.

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 04-08-17 07:53

Med hensyn til mobilen,har jeg købt en hos Elgiganten,de kan for et mindre beløb overføre alt til den nye mobil.Fra "Trafikalarm"har jeg endnu ikke hørt noget.

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 07-08-17 19:34

Tak for svaret mig-selv.