/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
Hvordan kontakt til virksomh. i Austral?
Fra : cristian2
Vist : 582 gange
40 point
Dato : 19-07-17 13:20

Jeg har hidtil haft god erfaring med at leje en værelse ud en gang imellem (når der er minus på kontoen) via en såkaldt trawel website (OTA). Denne promoverer i sig selv ikke det store, men pointen er, at den hjemsøges af søgemaskiner såsom Momondo og OneHotel.com, Tripadvisor osv. Problemet er, at min rating (som ligger i den pæne ende) ikke vises på disse sider overhovedet (hvilket alle de andre udlejere fra samme trawel website gør!) Det betyder, at de færreste selvfølgelig er interesseret i mit værelse. Jeg har fået at vide af min trawel websites administration, at det er et bestemt firma som administrerer søgerobotterne, som jeg skal have fat i for at få min rating med på søgemaskinernes visninger. Den samme besked har jeg fået af OneHotel.com og Monondo. Disse har kun emailadresse til de pågældende firma, som hedder Hotels Combined med adresse i Sydney: hotelier@hotelscombined.com.
Jeg har nu skrevet til dette firma et hav af gange, men uden hjælp. I starten svarede de, at de ville sende spørgsmålet videre internt i virksomheden. Men nu svarer de ikke længere på mine rykkere.

Mine spørgsmål er:
1. Hvordan griber jeg det anderledes an, hvis jeg ønsker at få reel hjælp til at rette fejlen? Er der nogen der har en kreativ måde, hvorved jeg kan opnå en kvalificeret forbindelse til firmaet?
2. Er det muligt at finde mailadresse på ceo eller andre, så jeg kommer uden om dem, der besvarer (læs: sylter) de mails, jeg sender?
3. Kan det svare sig at sende et papirbrev til ledelsen - i givet fald, hvordan finder jeg frem til hvem jeg skal sende til, så brevet ikke bare ryger ud?

Det nærmeste jeg selv kan kommer data om formaet er dette:
https://www.bloomberg.com/research/stocks/private/people.asp?privcapId=51968665

Jeg har også set på WHOIS databasen at de er registreret hos GODADDY.COM, som jeg har ringet til, men de vidste ikke mere end jeg selv.

Andre er nok bedre til at google sig frem til data end jeg.

1000 tak for hjælpen

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 19-07-17 14:38

Hvis du ikke kan få kontakt, hvordan vil du så nogensinde kunne afmelde dit værelse?

https://www.biman-airlines.com/travelagents/

Mon en vej kunne være?
Etraveli is the leading Online Travel Agent (OTA) in the Nordic region,
https://www.etraveli.com

Our IT Development and Operations department are located in Gothenburg and Uppsala, read more about us here »

Jakob Rödström
Director IT Development
https://www.etraveli.com/contact/

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 19-07-17 14:58

Prøv også den tyske
https://www.peakwork.com/en-EN/solutions/ota
If you have any questions regarding Peakwork and our technology, please contact us using the form and we will get back to you shortly:

Kommentar
Fra : cristian2

Dato : 19-07-17 21:30

Citat
Hvis du ikke kan få kontakt, hvordan vil du så nogensinde kunne afmelde dit værelse?

Tak for svaret.
Men det er ikke mit bookingbureau som er problemet, men det firma som administrerer de forskellige søgerobotter, som "samler" det store udbud af forskellige bookingbureauer, der findes på markedet (så gæsterne kun behøver at søge ét sted), forstås.
Du linker også til en række OTA's, men det er kun www.hotelscombined.com ontaktdata, jeg er ude efter.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 22-07-17 20:27
Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 40 point
Dato : 22-07-17 20:43
Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 02-08-17 19:44

Tak for svaret katekismus.