/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Verdens Bedste ..?
Fra : molokyle
Vist : 362 gange
200 point
Dato : 17-07-17 12:41

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 210 point
Dato : 17-07-17 12:51

Da jeg ´knaldede´ den slags, stod den altid på Spejderhagl og de Engelske.

Syntes bare de var stærkere i gamle dage - men det er sikkert smagsløgene der er blevet trætte med årene.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 17-07-17 13:02

Evers blandede. 1,6 kg.

http://carletti.dk/Bolcher-1009.aspx

De er go`e.

Når knajten kommer ind fra Nordsøen, smutter han sommetider over grænsen, efter ovenstående.
Spejderhagl, har jeg vist ikke smagt i 55 år.

M.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-07-17 13:37

Lakrids-flødeboller

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 17-07-17 13:44
Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-07-17 14:10

De gustibus non est disputandum

er en latinsk maksime betyder "I sager af smag, kan der ikke være nogen uoverensstemmelser" (bogstaveligt: "om smag, bør det ikke bestrides/diskuteres").

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 17-07-17 14:18

Tak for svaret mig-selv. Skønt at høre fra en lidelsesfælle

Nu er jeg 'frossen' inde med 1½ kg. SAllOS, men jeg sutter dem nok alligevel
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-07-17 14:22

Ps. Jeg tror; jeg prøver disse : http://www.okologisk-supermarked.dk/shop/engelsk-lakrids-ren-11209p.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-07-17 21:03

Citat
Ps. Jeg tror; jeg prøver disse :

Prøvede dem engang for mange år siden, og der var virkelig ´smag´ i, jeg fik dog tynd mave af dem, og min gamle Rødhovede Parakit ville ikke kendes ved mig før dagen efter...og den dugl var helt vild med ´Anis/ Pernod´ - den var en hyppig gæst i min ´drink´ og så fløj den ellers som...
https://www.youtube.com/watch?v=BHt6alnieVA

Citat
Nu er jeg 'frossen' inde med 1½ kg. SAllOS, men jeg sutter dem nok alligevel

Købte en pose ´blandet´ i Aldi, og den har jeg stadig efter en måned - KRISSERNE og de bløde skum-fiduser var de første der røg - og nu sidder jeg med en knækket visdomstand der brokker sig over at jeg ikke rykker den ud.
Nu tager jeg en Ginsing? det er lavet med ? lakrids (tilsætning) og brændt sukker!!!