/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
hvordan søger man på svenske sider?
Fra : cristian2
Vist : 300 gange
40 point
Dato : 14-07-17 13:25

Jeg vil gerne midlertidig prøve at søge, hvor det er svenske webshops som viser sig i øverst. Hvad gør jeg?

Tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 14-07-17 13:29

Jeg går ud fra, at du mener en googlesøgning.
Under googlesøgefeltet finder du søgeindstillinger og sprog.

Kommentar
Fra : cristian2

Dato : 14-07-17 13:48

Tak for svaret. Jeg har ændret sproget til svensk, og opdateret, men det er stadig kun .dk-sider der kommer frem.

Kommentar
Fra : cristian2

Dato : 14-07-17 14:04

skal jeg ikke bare logge ind på google.se?

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 14-07-17 14:11

Du kan bruge Googles site kommando, hvor du specifikt beder om at søge landespecifikt.

F.eks --> 'hvaddusøger' site:*.se

Google søger nu på alle .se domæner.

Ret selv .se til andet land.

Kommentar
Fra : cristian2

Dato : 14-07-17 16:07

Ups ... nu er min googlekonto på svensk, selvom jeg nu har lagt dansk ind som 1. prioritet i Indstillinger, og jeg har prøvet at genstarte og logge ud og ind. Hvad gør jeg for at komme tilbage til dansk sprog?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 14-07-17 16:13

Modsat af, hvad du gjorde for at se svenske søgninger.

Kommentar
Fra : cristian2

Dato : 14-07-17 16:19

Citat
Modsat af, hvad du gjorde for at se svenske søgninger.

Det er det, jeg ikke husker - jeg har klikket rigtig mange steder. Er du i stand til at hjælpe mig?

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 40 point
Dato : 14-07-17 16:19

Log ind på din Google konto - Gå til Min Konto - Kontopræferencer - Sprog og indtastningsværktøj, og ret det til dansk. Eller swahili

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 14-07-17 16:27

Tak for svaret dogvillestar.

Kommentar
Fra : dogvillestar