/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
iTunes synkronisering med iPhone
Fra : Bille1948
Vist : 298 gange
200 point
Dato : 12-07-17 18:21

Min iTunes (på PC) er holdt op med at synkronisere med min iPhone når jeg slutter den til via kabel på USB.

Nogen, der har en idé?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-07-17 20:28

Kan du se filerne på din iphone fra pc når den er koblet til.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 12-07-17 20:30

Nej

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-07-17 21:30

Test med 4s
den vise filer så snart jeg sætter den til computeren.
Jeg havde på et tidspunkt vrøvl med ladekablet og købte et nyt.
prøv at geninstallere itunes

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 12-07-17 21:32

Jeg har geninstalleret iTunes, og har netop købt 5 nye kabler, og ingen af dem giver adgang til data eller synkronisering.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-07-17 09:52

Test på en anden computer.
En 4s i dvale tilsluttes med ledning købt hos Biltema (man er jo lidt nærig)
Straks startes 4s og er klar til strygning - lidt efter vil den godkendes.
Det gør jeg ikke endnu
Så dukker den op på computeren (win 10) med internal storage med 2 GB ledig af 7,38 GB
Ingen billeder
Så godkender jeg og der er masser af bileder.

Jeg har så lige opdaget, at det nok kun er icloud jeg har på den computer.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-07-17 09:56

genstart tlf

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 13-07-17 10:01

Har jeg gjort

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-07-17 10:09

Annonce!!!!!
iphone 4(s) med ios7 sælges billigt.
Kan afhentes og prøves.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-07-17 11:32

PÅ Android får man besked når der sættes USB kabel til, du kan muligvis have slået den besked fra, den findes i telefonens indstillinger, ved ikke hvad det hedder på en Iphone, prøv med en finger fra oven i skærmen og træk ned eller i indstillinger.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 15-07-17 23:00

Nu har jeg prøvet på en anden (også bærbar) PC, og den kan både se filerne og også se iPhone - og synkronisere, men den er sat op til backup af fruen iPad, men så langt så godt.

Hvad er der "gået galt" med min egen bærbare, der hverken se filerne eller iTunes kan se den, og derfor ikke synkronisere?

Det sker med samme kabel købt hos AV-Cables? Jeg har 5 kabler, som jeg kan skifte mellem, og det er det samme med alle 5.

Er der nogle af de kabler man køber, der kun kan klare strøm, men ikke data?

Men alligevel underligt, når én PC kan, men ikke en anden.

Gode råd?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-07-17 09:31

Jeg har læst et sted, at der er forskel på kabler til bl.a. iphone.
Mit kabel er købt til reserveformål i biltema, men virker både til strøm og data.
Ved indstik i den bærbare kommer der genkendelseslyd og den åbner selv stifinder.
Der vises både jpg og img filer i mappen Internal storage / DCIM / 8600KMZO
(sd kortet har været inde og tage billeder i et Canon Camera)

Det kan ikke være kablerne, når en anden bærbar kan læse filerne.
Måske har den bærbare tabt USB driverne.
Kan du læse SD kort i den "dårlige" bærbare.
Kan du læse / bruge andet USB udstyr på den "dårlige"

I enhedshåndtering bør den brokke sig hvis driverne er væk.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 16-07-17 17:16

Jeg har 4 USB stik på den bærbare, og det er "galt" med dem alle.

Stifinder kan "se" iPhone, men den siger at mappen er tom.

Jeg har været i Enhedshåndtering og der er ingen "gule" advarsler.

Så jeg er lidt "lost".

Accepteret svar
Fra : edison

Modtaget 200 point
Dato : 17-07-17 08:09

Pc med Windows

Følg disse trin for at geninstallere Apple Mobile Device USB-driveren:
1.Tag enheden ud af computeren.
2.Slut enheden til igen. Luk iTunes, hvis det åbnes.
3.Tryk på Windows-tasten og tasten R på tastaturet for at åbne kommandoen Kør.
4.Indtast følgende i vinduet Kør:
%ProgramFiles%\Common Files\Apple\Mobile Device Support\Drivers
5.Klik på OK.
6.Højreklik på filen usbaapl64.inf eller usbaapl.inf, og vælg Installér.

Kommentar
Fra : edison

Dato : 17-07-17 08:10
Godkendelse af svar
Fra : Bille1948

Dato : 17-07-17 13:24

Tak for svaret edison.

Du er en helt. Det havde jeg ellers ikke fundet ud af.

usbaapl.inf det var den, jeg skulle bruge.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-07-17 13:32

Bille 1948

Edison - den gemmer jeg til senere brug.

Kommentar
Fra : edison

Dato : 17-07-17 14:39

velkommen
'