/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Er point systemet ophørt?
Fra : Otnob
Vist : 285 gange
50 point
Dato : 12-07-17 12:01

Mine 49446 point er overstreget og jeg får ikke tilført point når jeg åbner hjemmesiden?

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 12-07-17 12:05

Skynder mig at skrive at overstregningen af point nu er væk, men jeg har ikke fået tilført nye point.
I øvrigt finder jeg det også ret ligegyldigt med disse point.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 12-07-17 12:18

Tilsyneladende eksisterer det fuldstændig nytteløse pointsystem da stadigvæk...

http://www.kandu.dk/PointRules.aspx

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 50 point
Dato : 12-07-17 13:14

Nytteløst er så meget sagt.......................jeg er da glad, hver gang jeg får tilført nogle af disse dejlige point.
Der tilføres da også 20 vidunderlige købe point, når jeg logger på.

Ps. De flotte A4 sider der blev printet ud med den dejlige præmieprinter, som Kandu sendte til mig for adskillige år siden................dem har jeg endnu.
Femhundredekronesedlen som jeg også vandt.....................har konen brugt for længe siden.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 12-07-17 13:23

ja, der var jo nogle heldige asner den gang i sine dage...

Den gang var der også lidt mere gang i butikken - med Arne Jacobsen og Rudolf med den røde klud og mange flere specielle personager som kunne sætte rav i foretagenet...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-07-17 13:28

Stavefejl:
Heldige > dygtige

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 12-07-17 13:37

OK - men en hvis portion held skulle der også til...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-07-17 14:16

Ja ja - måske nok også lidt held.
Molo og jeg kæmpede hver måned om hvem der havde flest point - han vandt også en dims.
Der var flere som vandt - men ikke alle fik præmien udleveret..........som jeg har hørt.
Årsagen til at jeg fik 2 præmier var nok at jeg skiftede brugernavn fra emesen til ec

Nå - men undskyld "Otnob" lidt for sidesnak.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 12-07-17 14:43

Du er sikkert tilgivet - der sker jo ikke det store vilde herinde på KANDU længere...

Godkendelse af svar
Fra : Otnob

Dato : 12-07-17 14:55

Tak for svaret Eyvind.

Da du er så glad for disse for mig så ligegyldige point syntes jeg du skal have dem og jeg sender rigeligt.

Når jeg kommer med svar på et spørgsmål er det kun for om muligt at hjælpe spørgeren, det finder jeg mere tilfredsstillende end point.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 12-07-17 15:09

Citat
Når jeg kommer med svar på et spørgsmål er det kun for om muligt at hjælpe spørgeren, det finder jeg mere tilfredsstillende end point.Glad

Jeg fornemmer en gran ironi i Eyvinds svar...

Ellers vil jeg da give dig ret Otnob

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-07-17 20:25

Otnob - det er ironisk ment, for jeg kan ikke gemme disse point, da jeg er jo ikke superbruger.
For længe siden var jeg superbruger, men gad så ikke det pointræs og skiftede til profil uden super.

Jeg har slettet adgangen til Kandu for disse brugere:

emesen (Superbruger) Medlemsnummer : 41633
Superpoint : 101214   Tre en halv stjerne + en printer
Medlemsdato : 23-10-2002
Seneste login : 23-10-2009

e.c (Superbruger) Medlemsnummer : 224839
Superpoint : 86449   Tre en halv stjerne + 500 kr
Medlemsdato : 01-06-2005
Seneste login : 24-10-2009

Men mange tak for de dejlige point.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 12-07-17 22:39

Hej Eyvind

Ja jeg kan se at du er ironisk lige til det sidste
Citat
IMen mange tak for de dejlige point. Gladr