/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
kan ikke finde min router
Fra : niller59
Vist : 264 gange
200 point
Dato : 12-07-17 09:48

Hej
min pc kan ikke finde min router, jeg kan se alle naboer men min egen er pludselig væk. der er ikke ændret på opsætning ,kan se den står med fuld antal bjælker , men står som ikke tilsluttet. jeg har prøvet alt , men kan ikke få lov til at tilslutte den. virker perfekt med kabel tilslutte samt ipad og telefon går fint på router
Har i et forslag ?
mvh
Niels

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 12-07-17 10:06
Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 12-07-17 11:12

Citat
jeg har prøvet alt

Tør næsten ikke sige det, men det er jo tit de nemmeste løsninger man overser:

Ta`strømmen fra den.......lægge den fuldstændig død, i ti minutter. Det har flere gange hjulpet mig.
Men det har du jo nok prøvet.

M.

Kommentar
Fra : myg

Dato : 12-07-17 23:15

Broadcaster din router netværksnavnet?
Hvis ikke skal du selv skrive det under andre netværk og angive sikkerhedsoplysninger mm.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-07-17 20:22

Kabel eller WiFi

Kommentar
Fra : alka

Dato : 16-07-17 10:21

Når/hvis du kan se routeren når du v.klikke ned ved uret, så slet den. klik igen på iconet ved uret, den søger nu netværk, når det routernavn kommer frem, så klik på det og du blir bedt om, at indsætte dit router ID - tryk nu på forbind, og den skulle være klar igen.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 16-07-17 11:35

niller59 interesserer sig sikert ikke for svaret, eller også har han bare fundet ud af det...

Spørgsmål
- Ubesvarede   1
- Besvarede   25
- Annullerede   35
- Slettede   0
Ialt   61

Kommentar
Fra : niller59

Dato : 16-07-17 16:14

Hej marken84
Det er fint at interessere sig for statistik, som en gaslygte oplyser ikke om meget.
Har du et konstruktivt forslag er det velkomment.
mvh
Niller59

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 16-07-17 16:31

Man kunne jo forestille sig der kom noget respons på de forslag der er lagt frem, muligvis er de ikke brugbare, men så ved man da at de er set og afprøvet...

Kommentar
Fra : niller59

Dato : 16-07-17 18:10

Hej Marken 84
Der kom en ferie i vejen , alle forslag afprøves efter denne.
mvh
niller59
PS Har du et forslag ?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 18-07-17 08:59

- prøv at kigge under sofaen!

Kommentar
Fra : niller59

Dato : 18-07-17 10:14

Hej Stouenberg

UPS! Jeg vidste ikke du lå der ! Hvordan er du sluppet ud fra Cirkus Nemo, var buret åbent....

God sommer
Niller59

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-07-17 10:22

Det er en rigtig showmand vi her har med at gøre - at prøve forslag er åbenbart ikke et must...

Kommentar
Fra : niller59

Dato : 18-07-17 19:18

Hej Marken84
Læs mit svar til dig - l a n g s o m t , det letter forståelsen.
For at lette forståelse, så er jeg først hjemme fra ferie næste uge.
mvh niller59

Mangler stadig et konstruktivt svar fra dig om hvordan problemet evt. kunne løses.
Har du et forslag eller er det kun snak ?.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-07-17 23:10

Citat
Har du et forslag eller er det kun snak?.

JA - Det kan du jo prøve at tjekke når du er kommet fra ferie...

Annuller spørgsmålet
Fra : niller59

Dato : 21-07-17 20:49

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Tak for indlægene,