/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Manglende lyd på Webinar.
Fra : efaldk
Vist : 159 gange
80 point
Dato : 11-07-17 16:15

Skulle deltage i et Webinar i sidste uge. Hos alle de andre deltagere gik lyden fint igennem, men jeg kunne ikke høre en lyd. Har tidligere deltaget uden problemer, men måtte til sidst opgive at deltage.
Bagefter tjekkede jeg om jeg manglede opdateringer af Realtek, men tilsyneladende var det sket automatisk med Windows 10. Jeg bruger Google Crome som browser, kan det give problemer?
Jeg er helt lost!
Hvem kan hjælpe?Skal deltage i et ny webinar sidst i denne uge, så det skulle nødigt gentage sig.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 11-07-17 18:29

Nu kender jeg ikke til webinar, men du kan få hjælp på deres hjemmeside

http://www.schultz.dk/da-DK/Aktuelt/Events/16-webinar-24/~/link.aspx?_id=950C6FA815D44D5BA4F810735C540DE6&_z=z#lyd

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-07-17 19:04

Citat
Hvem kan hjælpe?Skal deltage i et ny webinar sidst i denne uge, så det skulle nødigt gentage sig

Spørg på deres side om de har oplevet lignende problemer.
Hvis du har lyd på andre sider (youtube) kunne det være en fejl fra Webinar.
Ellers prøv en anden Browser.
Er der lyd på din pc hjælper det ikke at opdatere dit lydkort.

HVIS? det er LIVE/ frem og tilbage snak, kunne jeg tænke mig at din sikkerhed har et par ord at skulle sige = tillad.
Eventuelt luk ned for sikkerheden mens det står på, bruger de sikker forbindelse osv.

Sidst jeg havde lignede, skulle jeg aktivere TILLAD AKTIV INDHOLD, det er ganske vist i IE Browser, men mener det har virkning på samtlige Browsere = sikkerhed

Åben IE og under Funktioner/ internet indstillinger/ avanceret/ TILLAD AKTIVT INDHOLD - der er vist et par X der skal markeres.

Annuller spørgsmålet
Fra : efaldk

Dato : 21-07-17 12:38

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål