/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Ipad og Icloud - se indhold Icloud?
Fra : ingelein
Vist : 183 gange
100 point
Dato : 03-07-17 09:41

Hej
Jeg er ikke gået så højt op i, hvad der ligger på min Icloud, men det irriterer mig at jeg til stadighed får en meddelelse om at der ikke er plads nok til at sikkerhedskopiere min Ipad Air 2 med 64 GB.
Jeg har slået et par funktioner til, som ikke fylder ret meget og har slået kopiering af fotos fra. Jeg har også slettet en del fotos.
Jeg kan ikke finde ud af at se, hvad der konkret er på min Icloud. Hvordan kommer jeg ind i Icloud? Jeg har googlet Apples anvisninger, men kan stadigvæk ikke finde ud af at se hvad jeg gemmer på Icloud.
Jeg vil ikke gemme noget, som fylder voldsomt, men bruge funktioner som "find min Ipad" gemme de 20 kontakter og andet småtteri.
Jeg skal ikke bruge mere end de 5 GB, som er gratis. Jeg er træt af den evindelige meddelelse om at der ikke er plads til at sikkerhedskopiere.
Under indstillinger for Icloud har jeg angivet, hvad der skal kopieres.
Hvordan kan jeg se min egen Icloud konto?
Ingelein

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 03-07-17 11:43

Du kan se det hvis du logger ind her - https://www.icloud.com/
Der kan du også slette mm..
Du kan logge ind via Windows, iPad etc..

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 03-07-17 12:13

Tak for svaret, som desværre ikke bringer mig længere end til en skærm, hvor der står KONFIGURER ICLOUD, hvorefter der er en anvisning på alt muligt. En anden skærm viser FIND MIN IPAD, og en tredje skærm, hvor jeg kan se FIND VENNER.
INTET OM AT LOGGE IND.
Muligvis fordi jeg kun har slået disse funktioner til ?..og har slået fotos fra?
Jeg vil gerne vide, om fotos på Icloud også slettes, når jeg sletter dem på min Ipad?
Ingelein