/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Hvordan skabe kontakt med IT virksomhed?
Fra : cristian2
Vist : 394 gange
140 point
Dato : 26-06-17 16:59

Jeg har hidtil haft god erfaring med at leje en værelse ud en gang imellem (når der er minus på kontoen) via en såkaldt trawel website (OTA). Denne promoverer i sig ikke ikke det store, men pointen er, at den hjemsøges af søgemaskiner såsom Momondo og OneHotel.com, Tripadvisor osv. Problemet er, at min rating (som ligger i den pæne ende) ikke vises på disse sider overhovedet (hvilket alle de andre udlejere fra samme trawel website gør!) Det betyder, at de færreste selvfølgelig er interesseret i mit værelse. Jeg har fået at vide af min trawel websites administration, at det er et bestemt firma som administrerer søgerobotterne, som jeg skal have fat i for at få min rating med på søgemaskinernes visninger. Den samme besked har jeg fået af OneHotel.com og Monondo. Disse har kun emailadresse til de pågældende firma, som hedder Hotels Combined med adresse i Sydney: hotelier@hotelscombined.com.
Jeg har nu skrevet til dette firma et hav af gange, men uden hjælp. I starten svarede de, at de ville sende spørgsmålet videre internt i virksomheden. Men nu svarer de ikke længere på mine rykkere.

Mine spørgsmål er:
1. Hvordan griber jeg det anderledes an, hvis jeg ønsker at få reel hjælp til at rette fejlen? Er der nogen der har en kreativ måde, hvorved jeg kan opnå en kvalificeret forbindelse til firmaet?
2. Er det muligt at finde mailadresse på ceo eller andre, så jeg kommer uden om dem, der besvarer (læs: sylter) de mails, jeg sender?
3. Kan det svare sig at sende et papirbrev til ledelsen - i givet fald, hvordan finder jeg frem til hvem jeg skal sende til, så brevet ikke bare ryger ud?

Det nærmeste jeg selv kan kommer data om formaet er dette:
https://www.bloomberg.com/research/stocks/private/people.asp?privcapId=51968665

Jeg har også set på WHOIS databasen at de er registreret hos GODADDY.COM, som jeg har ringe til, men de vidste ikke mere end jeg selv.

Andre er nok bedre til at google sig frem til data end jeg.

1000 tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 26-06-17 17:03

Det er anden gang du stiller dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : cristian2

Dato : 26-06-17 17:23

Det er det nemlig!

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 26-06-17 20:15
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 27-06-17 08:20
Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 140 point
Dato : 28-06-17 06:21
Kommentar
Fra : cristian2

Dato : 28-06-17 12:11

Citat
https://www.otainsight.com/contact/

Er det ikke bare konkurrerende virksomheder til HotelsCombined? -og de har vel ikke adgang til mere dér end alle andre, eller hvad, Katekismus?

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 14-07-17 13:31

Tak for svaret katekismus.