/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
SwishLite v. 1.52
Fra : moltov
Vist : 414 gange
100 point
Dato : 27-06-03 13:40

Hej Alle

Nogen af jer der holder magasinet "Komputer"?

Heri var der et program der hedder SwishLite V. 1.52. Her skal man på nem måde lave sine egne flashting. Men når jeg "offentliggøre" mit flash, så er teksten kun på russisk. (Altså bogstaverne kommer frem vilkårligt, uden form for mening)

Nogen der ved, hvad problemet evt. kunne være?

VH
Moltov

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 27-06-03 13:51

det er fordi det er en demo har selv prøvet

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 110 point
Dato : 27-06-03 14:35

Så hent dog en TRIAL version på Nettet - hvis det er fordi det ikke må koste noget - og kan du "nøjes" med en demo - er en trial der virker vel lige så godt ....

så det er bare om at få lavet det du skal i en ruf

- og bliver du rigtig glad for det - er det såmænd ikke så dyrt at købe

http://www.swishzone.com/index.php?area=downloads&product=lite

Karina

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 27-06-03 14:50

her kommer demo og trail desværre ud på et ...
den eneste mulighed er at købe det eller skaffe det på anden vis

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : Kaa.eL.Haa

Dato : 30-06-03 13:21

Jeg holder også Komputer... og der står, at du skal gå ind på SWiSHzone.com/registration og udfylde formlen... Der vil blive bedt om et maskinnummer på et tidspunkt, men det kan du finde et sted under "Help" i menuen...

Kaa.eL.Haa

Godkendelse af svar
Fra : moltov

Dato : 23-07-03 11:28

Tak for svaret Fnollerpige.