/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Kender nogen noget til disse
Fra : mig-selv
Vist : 500 gange
100 point
Dato : 19-06-17 23:56

https://mecindo.dk/bl%C3%A6rebet%C3%A6ndelse

Eller andet der virker, har prøvet tranebær og C vitamin

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-06-17 23:57

NB jeg er en han-kat, hvis det skulle betyde noget.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 20-06-17 00:04

Måske du skulle besøge dyrlægen...

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 20-06-17 21:12

Hvis man tror på det så får man placebo-effekten ??

Gætter på at det sagtes kan vise at virke for over halvdelen af dem som bruger produktet, med det er ikke sikkert at det er bedre end dihydrogenoxid i små mængder.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 20-06-17 22:22
Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 21-06-17 05:50

Citat
Eller andet der virker, har prøvet tranebær og C vitamin

En tur forbi lægen virker garanteret, især hvis det er noget så banalt som en blærebetændelse!
Behandlingen er antibiotika, som virker stort set hver gang.

Blærebetændelse kan udvikle sig til nyrebækkenbetændelse, som man nok ikke ønsker sig, da det tit kræver et hospitalsbesøg!!

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 21-06-17 09:49

Det er jo ikke ukendt, at vi i naturen kan finde hjælp til mange ting, så det er da et forsøg værd.

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 100 point
Dato : 21-06-17 11:23

Jo jo, helt rigtigt.
Men når 'man' nu har afprøvet tranebær og C vitamin, sikkert uden effekt, så er det måske på tide at søge professionel hjælp.
Der virker 100%, hvis det f.eks er en blærebetændelse der ønskes kureret
Og så helst inden det kræver hospitals behandling!

Der er ingen grund til at gå over åen efter vand!

Jeg har selv brugt mange former for naturmedicin, men der er altså visse ting som den type behandling ikke kan kurere. I hvert tilfælde i tide.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-06-17 11:46

Har fået antibiotika i vinters, og det virkede, men det er kommet tilbage igen og denne gang prøvede jeg så tranebær saft og C vitamin, som lindrede lidt en uges tid.
Men det kan jo være jeg tager for lidt af det.
Det på linket indeholder også tranebær ned en enkelt undtagelse?
Citat
Hvert Cymalon brev indeholder de aktive ingredienser:

Granulater, Natriumcitrat 2,8g, Citronsyre (vandfri) 1g natriumbicarbonat 1,2g, Natriumcarbonat (vandfrit) 0,1g.

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 23-06-17 20:17

Tak for svaret dogvillestar.
Citat
men der er altså visse ting som den type behandling ikke kan kurere. I hvert tilfælde i tide.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-06-17 20:18

Citat
Måske du skulle besøge dyrlægen...

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 23-06-17 20:31

Kommentar
Fra : Copenhagen123

Dato : 20-03-20 11:57

Alternativt kan gøre du brug af https://copenhagenphysio.dk/
- De er rigtig dygtige, og har hjulpet mig meget.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 20-03-20 12:03

Citat
Alternativt kan gøre du brug af https://copenhagenphysio.dk/
- De er rigtig dygtige, og har hjulpet mig meget.

Med blærebetændelse?