/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
123 og så videre.
Fra : vedikkealt
Vist : 422 gange
300 point
Dato : 19-06-17 23:16

Hej med jer

Nu har jeg noget kendskab til 123 hjemmesider men her er man begrænset af antal undersider til 40 ..... og mod betaling op til 60....og så slutter det vist der.

Jeg skulle gerne bruge en der har mulighed for 100 undersider UDEN at man bliver ruineret.....og så noget en amatør som mig kan finde ud af.

Har i nogle gode forslag og erfaringer ?

Bedse hilsnr fra vedikkealt

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 19-06-17 23:33

http://one.me/daaospho

One.com kan bestemt anbefales, billigt nemt - har brugt det i mange år efterhånden...

Simpelthen det eneste rigtige hvis man vil have en ordentlig professionel hjemmeside.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-06-17 23:40

Citat
Jeg skulle gerne bruge en der har mulighed for 100 undersider UDEN at man bliver ruineret.

Tror DU tager fejl af ´begrebet´ undersider = dem kan du lave så mange af som du vil/ kan/orker.
? Undersider (subdomains) som du sikker tænker på er såkaldte ekstra DOMAINS på din egen hjemmeside som kunne være ? kandu.ogdin side.dk osv og den slags kan du så lave ? 40 af - hvilket er meget pænt = altså sider du kan kalde noget andet FORAN din egen/eget navn på siden.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-06-17 23:43

Citat
Tror DU tager fejl af ´begrebet´ undersider = dem kan du lave så mange af som du vil/ kan/orker.

Det som normalt kaldes LINKS...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-06-17 23:44
Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 20-06-17 09:09

# mig-selv

Jeg forstår faktisk ikke hvad du skriver da jeg slet ikke har begreb om de ord du bruger...for jeg er da lige den rene amatør.

Men det jeg har brug for er 100 ""faner"" ude i venstre side som jeg selv vil opliste alfabetisk.

Og her har jeg forstået at 123 kun tillader 40 af dem og ved et tilkøb 60.....eller måske har jeg slet ikke forstået noget ?

Jeg sætter et link ind her hvor der er 7 ""faner"" ude i venstre side...og det er dem jeg gerne vil til 100 af på en side som skal oprettes når jeg får styr på mine muligheder

http://www.kolonihaveforbuddet.dk/

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-06-17 16:39

Citat
Og her har jeg forstået at 123 kun tillader 40 af dem og ved et tilkøb 60.....eller måske har jeg slet ikke forstået noget ?

OK, det må så være 123´s template/ indbyggede side program der ikke tillader mere end X antal.
Hvis du selv lavede din egen side så kunne du lave det som det passer dig, men at løbe så mange links (i venstre side) igennem syntes jeg er en træls ting.
Du må kunne dele siden op i kategorier og så lave links til det som det handler om

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-06-17 16:42

Betaler for for din side? kan du uloade til 123?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-06-17 16:42

Citat
kan du uloade til 123?

uploade

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 20-06-17 16:43

Helt enig, der er INGEN der kommer helt ned i bunden af så lang en liste med links

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 300 point
Dato : 20-06-17 17:42

Inden du forvilder dig ud i en disput om nogle detaljer som ikke engang du selv forstår, vil jeg anbefale dig at tage en grundigt kig på den side jeg har anbefalet dig...

http://one.me/daaospho

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-06-17 19:16

Da jeg lavede hjemmesider, var dette et af favorit programmerne, klik ude til højre for flere eksempler:
http://www.sothink.com/product/dhtmlmenu/samples/effect/effect.htm
http://www.sothink.com/product/dhtmlmenu/

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 20-06-17 22:24
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-06-17 12:05

Citat
http://www.designstart.dk/gratis_hjemmeside_skabeloner.php

Fint nok, men hvis der ikke kan uploades eller redigeres i html koden nytter det ikke meget, og det tror jeg ikke man kan.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 22-06-17 14:44
Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 30-06-17 20:23

Tak for svaret marken8

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 30-06-17 23:18

Selv tak - den vil du blive glad for...

Der er jo også en lille velkomstbonus i det link jeg gav dig...