/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
hvorfor
Fra : kivi
Vist : 254 gange
100 point
Dato : 14-06-17 07:58

pludselig er alle de ikoner som plejer at ligge ude i højre side når man trykker på start væk hvad skal jeg gøre for at få dem tilbage

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 14-06-17 08:07

Genstart

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 14-06-17 08:52

har prøvet det hjalp ikke

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 14-06-17 08:59

Højreklik på skrivebordet og sæt flueben i Vis ikoner.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 14-06-17 10:18

det er ikke på skrivebordet der mangler ikoner det er når jeg går ind nede i venstre hjørne så mangler jeg alle de hurtig start ikoner der plejer at ligge i højre side

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-06-17 10:51

Find programmerne i WINDOWS menuen/symbolet nederst til venstre på proceslinjen.

Højreklik et ad gangen på de enkelte programmer og vælg i menuen:

Mere -> Fastgør til proceslinje.

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 14-06-17 10:58

Hvis det er selve WINDOWS menuen/symbolet nederst til venstre på proceslinjen, som 'mangler' dine ikoner i 'vinduet' ud for programlisten?

Så præcis samme procedure. Nu vælger du blot ved højreklik på programmet i menuen:

Fastgør til Start.
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 14-06-17 13:51

tak alle jeg har genoprettet den så kom de frem igen

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 14-06-17 13:52

Tak for svaret molokyle.