/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
salg af biler
Fra : lillelyst
Vist : 280 gange
50 point
Dato : 06-06-17 17:15

Finder der en hjemmeside hvor man evt. gratis kan sætte sin personbil til salg?
Jeg mener nemlig at bl.a. bilbasen, gul & gratis og DBA alle skal have gebyrer for indlæggene?
Hvad siger I?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-06-17 18:54

DBA og GoG er gratis - med mindre du selv vælger andet,

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 06-06-17 19:21

Hvis annoncen er dyrere end bilen bør du nok overveje at skrotte bilen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-06-17 19:39

Hvorfor går du ikke bare ind på "bilbasen, gul & gratis og DBA" og kigger, så finder du hurtigt ud af om eller hvad det koster.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 50 point
Dato : 06-06-17 19:46

DET ER GRATIS - men vælges der FEDE skrifttyper osv koster det.

Og i den forbindelse, så oplys alt om bilen også afgift - der er ikke noget mere træls end skal spørge om simple oplysninger = de værste er dem der skriver bil sælges ?? hvilken bil? og et par dårlige billeder

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-06-17 09:17

Citat
Og i den forbindelse, så oplys alt om bilen også afgift

Næsten uden betydning når det kun er ejerafgiften, forsikringer kan man klart ikke oplyse om da det kommer helt an på hvor i landet den nye ejer bor og hvor mange år han har kørt skadefrit i anden bil.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 07-06-17 21:52

NÅr der skal oplyses om afgift, så handler det primært om, at der skal oplyses, hvis bilens pris er uden dans registreringsafgift.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-06-17 02:04

Jeg tænker på den ½ årlige afgift

Godkendelse af svar
Fra : lillelyst

Dato : 10-06-17 09:36

Tak for svaret mig-selv.