/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Attraktivt salg og huspriser?
Fra : svendgiversen
Vist : 394 gange
161 point
Dato : 02-06-17 11:12

Jeg har nu haft mine, golfkøller, taske og vogn "Billigt til Salg" her ved vejen hvor vi bor,
og jeg mener at det da må hæve niveauet på min kones hus, at så fint udstyr kan erhverves her?

Men hun har en anden mening, i næste uge må jeg ikke længere markedsføre mit golf udstyr,
som hun mener er gammelt og slidt, i hendes have??

De ældste køller er måske 20 år gamle, men min sidste driver, en Cobra, er under to år,
og min putter, en yes, med patenterede tilgivende riller, ser jeg hver uge blive brugt af proer...

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 161 point
Dato : 02-06-17 12:51

Måske flere får øjnene op for, at der ligger et hus lige der på Fjordvej, men prismæssigt uden betydning

Kan du ikke lokke din svigersøn til at sætte golfudstyret til salg for dig?

http://kandu.dk/Spg177933.aspx

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-06-17 09:26

Hun kan da kun blive stolt hvis en kræsen prof vil afprøve køllen på hendes græsplæne

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 03-06-17 19:55

Citat
Men hun har en anden mening, i næste uge må jeg ikke længere markedsføre mit golf udstyr, som hun mener er gammelt og slidt, i hendes have??
Hold da kæft, konen trænger vidst til lidt genopdragelse. Af med hendes trusser og gi' hende en omgang af din egen kølle....Jern nr. sex.

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 05-06-17 15:41

Tak for svaret katekismus.