/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Multislut USB storage
Fra : ThomasCSR
Vist : 219 gange
100 point
Dato : 01-06-17 10:24

Jeg har et problem med en USB-lagerenhed, der kan tage 4 harddiske. Den virker fint, når jeg slutter den til en PC, men når den bliver sat til en NAS, kan kun en af diskene ses.
Jeg har prøvet med 3 forskellige NAS, og problemet gælder dem alle.
Er der nogen måde at omgå dette problem?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-06-17 21:02

Har heller ikke selv fået mine til at genkende en HUB, men hvis dit modem har USB kunne det være den kan finde flere diske, har ikke prøvet med en NAS, men min Media spiller kan sagtens finde dem

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 01-06-17 21:05

Det vil jeg prøve. Nu har en kammerat lige fået lov til at låne den, for at se, om han kan få den til at virke.