/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Sabnzbd
Fra : mig-selv
Vist : 254 gange
100 point
Dato : 11-05-17 18:26

Hvordan er det lige man sletter Historik, kan slette enkelte men ikke alle.

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 110 point
Dato : 11-05-17 18:28

Historik i hvad? Sabnzbd siger mig ikke noget.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-05-17 19:59

Citat
Historik i hvad? Sabnzbd siger mig ikke noget.

Så vil du heller ikke kunne hjælpe.
https://sabnzbd.org/

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 11-05-17 20:01

Utroligt spændende....! Mon det bliver indlæg nr. 78 som annulleres...?

Er der en bookmaker tilstede..?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-05-17 20:06

Citat
Utroligt spændende....! Mon det bliver indlæg nr. 78 som annulleres...?

ja ikke, har du ikke andet at bidrage med?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-05-17 20:32

Citat
Mon det bliver indlæg nr. 78 som annulleres...?

Det går da den rigtige vej, siden ingen åbenbart kender programmet.

Citat
indlæg nr. 78 som annulleres...?

Tror næppe du har læst mine såkaldte annullerede, og kunne man ikke annullerer, burde KNAPPEN ikke være opfundet = så klag til kandu.

Men det går sikkert fint, sådan en dag før en længere Weekend.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 12-05-17 18:51

Citat
Tror næppe du har læst mine såkaldte annullerede
Jo, det har jeg. Du har fået mange gode svar, men svarene harmonerer bare ikke med din egen mening.

Så er det jeg spørger: Hvorfor så ulejlige folk med spørgsmål, når man ikke vil høre svaret..?

Citat
burde KNAPPEN ikke være opfundet =
Næææh måske..? Min bil kan køre 230 km/t., det benytter jeg aldrig mig af.

Citat
så klag til kandu.
Nårhhhh jaaaa, det kan jeg jo.....

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 13-05-17 21:10

Tak for svaret Bille1948.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 13-05-17 21:14

Tak for point