/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
afladning
Fra : kivi
Vist : 303 gange
100 point
Dato : 10-05-17 08:31

vi har to mobil med android en lenovo og en galaxy men efter de sidst opdateringer har jeg på fornemmelse at der er kommet noget ind som bruger strømmen næsten stærkere end at vi nå at lade dem op er der ikke et sted man kan gå ind og se hvad der bruger strømmen

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 10-05-17 12:22

Det Hjælper gerne at genstarte telefonerne. noget står og prøver at sende data hele tiden.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-05-17 13:30

Gå ind i indstillinger/batteri/ strømforbrug.
Fuld lys på skærm æder hurtigt et batteri, også GPS

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 10-05-17 14:26

kan man nulstille uden at miste tlf nummer

Kommentar
Fra : transor

Dato : 11-05-17 00:47

Telefonnummeret er på sim kortet.
Man kan nulstille(til fabriksindstillinge) uden at det ændres på simkortet.
Men hvis du nulstiller forsvinder alt andet . Telefonlister , downloadede programmer din mailindstilling mv. så du skal kun nulstille, hvis du ved hvordan du genetablerer det nødvendige.
du lyder ikke som den store kender af denslags, så vær sikker på din kode hos mailudbyderen, inden du nulstiller.
det kan være meget bedre under indstillinger at gå ind og se på batteri og hvad det er for programmer ( aps) der bruger så meget.
Ofte er et stort batteriforbrug på grund af alt for meget og alt for hyppig synkronisering af alt for meget ligegyldigt.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 11-05-17 06:44
Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 11-05-17 10:32

Tak for svaret katekismus.