/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Kontakter på Icloud
Fra : Boxerpige101
Vist : 138 gange
100 point
Dato : 05-05-17 23:45

Jeg har alle mine kontakter liggende i ICloud dem vil gerne have eksporteret i en fil til adressebogen i Thundermail, hvordan gør jeg det?

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 06-05-17 06:12

Se spørgsmål 177840 app´en phonecopy hjalp mig med at flytte kontakter

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 06-05-17 06:19

eller Fra iCloud Kontakter kan du eksportere et elektronisk visitkort, kaldet et vCard, med dine egne kontaktoplysninger eller kontaktoplysninger for én eller flere af dine kontakter. Du kan derefter vedhæfte disse vCard til e-mailbeskeder, så du nemt kan dele dem med venner eller kolleger.

Du kan eksportere alle dine kontakter som et vCard, hvilket er en nem måde at sikkerhedskopiere dem på.

Vælg en eller flere kontakter på kontaktlisten.

Hvis du vil vælge flere tilstødende kontakter, skal du klikke på den første og derefter trykke på skifttasten og klikke på den sidste. Vil du vælge flere ikke-tilstødende kontakter på en Mac, skal du trykke på command og klikke på arkiverne. På en Windows-computer skal du trykke på Ctrl og klikke på dem.

Klik på menuen Handling i indholdsoversigten, og vælg derefter Eksporter vCard.

Hvis du vælger flere kontakter, eksporterer Kontakter et enkelt vCard med dem alle.

Annuller spørgsmålet
Fra : Boxerpige101

Dato : 19-06-17 19:55

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål