/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook 2016 vil ikke starte
Fra : Boxerpige101
Vist : 197 gange
300 point
Dato : 05-05-17 23:37

Efter at have geninstalleret hele min Office 365 pakke, nægter Outlook 2016 totalt at starte op, den kan ikke åbne mappen, og siger at der er sket en uventet fejl. Det er kun Outlook det er galt med, jeg har prøvet at afinstallere igen, genstarte og installere igen, det hjalp ikke, jeg har lavet en ny profil, det hjalp heller ikke.. Hvordan skal jeg få den til at køre igen?

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 06-05-17 22:41

Prøv at gå i kontrolpanelet. Her skulle der gerne ligge en genvej til Mail-profiler.
Det kan være, at du har nogle gamle profiler liggende. Den "Mail (Microsoft Outlook 2016)

Mvh
CiViC

Kommentar
Fra : Boxerpige101

Dato : 07-05-17 15:33

Der er lavet en ny profil og den gamle er slettet

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 07-05-17 19:45

Prøv lige denne her.
https://diagnostics.outlook.com/#/

Kommentar
Fra : Boxerpige101

Dato : 07-05-17 19:54

Den kan jeg ikke køre, den vil ikke tage min konto

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 08-05-17 15:33

Kan du logge ind med det brugernavn og den kode du taster, her?
https://login.microsoftonline.com

Kommentar
Fra : Boxerpige101

Dato : 08-05-17 19:49

Jeg kan logge ind med min microsoftkonto, men ikke med min office365 det er næste skridt

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 08-05-17 20:59

MS konto og Office365 har intet med hinanden og gøre. Tror du ikke du er kommet til at bytte rundt på dine konti?
Hvilken konto kan du logge ind med her?
https://login.live.com/

Kommentar
Fra : Boxerpige101

Dato : 08-05-17 21:43

Min microsoftkonto.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 09-05-17 08:04

Det er mærkeligt, hvor kan du bruge din Office365 konto?

Kommentar
Fra : Boxerpige101

Dato : 09-05-17 10:39

Når jeg på denne adresse https://diagnostics.outlook.com/#/har logget mig ind med min microsoftkonto, får jeg et login billede der beder om min

Office 365
Arbejds- eller skolekonto

nogen@example.com

Adgangskode
Log mig ikke af
Log på

Jeg har prøvet det kontonavn abonnementet står i det virker ikke, og jeg har ingen skole eller arbejdskonto.

Annuller spørgsmålet
Fra : Boxerpige101

Dato : 19-06-17 19:59

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Problemet blev løst vha. Microsoft support, det tog dem 2 timer