/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Hvad skal jeg skrive i konfirmationskort
Fra : nosunshine5
Vist : 1096 gange
100 point
Dato : 04-05-17 09:00

Et venne-pars datter skal konfirmeres. Jeg er ikke inviteret med.

Men vil gerne give et konformations-kort og en pengegave.

Men jeg er blank for hvd jeg kan skrive i kortet.

Hun er til heste(selvf) men også har en spirende fotograf i maven. :)

Har du et forslag hvad jeg kan skrive for at ønske hende god vind fremover?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 04-05-17 16:16
Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 04-05-17 22:58

Svendgiversen

Jeg havde håbet en lidt mere kreativ skrivelse. ;)
jeg havde kigget på de sider der. De var ikke til mget hjælp.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 04-05-17 23:05

Jeg synes da, de er meget inspirerende. Der er rigtigt meget at "plukke" fra,

Så prøv nu at være lidt kreativ.

Sværere er det jo ikke.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 05-05-17 08:41

Du kunne evt. printe et kort med en sjov tekst, så du ikke behøver skrive andet end tillykke med ....
https://www.etsy.com/dk-en/listing/214125993/when-life-gets-rough-ride-it-out-morgan?ref=related-6

Et skridt har du taget mod den voksne verden
Vi ønsker dig held med al fremtidig færden
Gør dit liv til en fest,
Spring med din hest.
Følg dine drømme
Vær ærlig og glad
en god og minderig dag
vi ønsker dig.

Hjertelig tillykke

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-05-17 21:11

Hvis du ikke er indbudt - men ? stadig kender ´pigen´, så skriv noget personligt - om det rimer eller på ANDEN måde handler om konfirmation er vel under ordnet - bare vedkommende forstår meningen og sætter pris på din gave.

Citat
Et venne-pars datter skal konfirmeres. Jeg er ikke inviteret med.

Pæne venner du har? eller ligger der andet til grund

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 06-05-17 09:25

Hej Mig - selv

Jeg værdsætter dem for de gode venner de er. De har altid været venlige og har hjulpet mig og jeg har hjulpet dem det jeg kan.

Men de har en social kreds af venner af den slags der er perfekte, ser godt ud og har rigtig godt betalte jobs og lækre huse. (vi taler huse der koster minds 4 mills) Det har jeg ikke. Så jeg ville føle mig som en fisk på land hvis jeg skulle være med i deres fester.

Så jeg værdsætter venskabet og har det rigtig godt med jg ikke skal møde deres andre venner. Deres børn har altid været glade for at tale med mig, velopdragne og vi taler godt sammen når vi mødes. Derfor vil jeg gerne give en gave. Sådanne nogen unger man kunne ønsker der var nogen flere af. Hvilket der sikkert heldigvis er. :)

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 06-05-17 22:59

Lidt forslag

Vi ønsker dig lykke
vi ønsker dig held
- drag trygt
ud i livet
og tro på dig selv.

http://3.bp.blogspot.com/-orPZaqevO1w/TaQX_lRKyRI/AAAAAAAAAtQ/-0tYEE8hVtg/s1600/kort%2Bkonfirmation%2Bpige%2BRikke%2B2011.JPG

De bedste ønsker
til dig på din store dag
og alt godt i fremtiden

Hjertelig tillykke med konfirmationen.
Vi håber, du må få
en god og minderig dag
sammen med familie og venner,
og en herlig blå mandag.
Held og lykke i fremtiden
ønskes du af

http://www.tinadalboge.dk/festideer/ideer-til-gaver-med-penge

Godkendelse af svar
Fra : nosunshine5

Dato : 05-06-17 17:57

Tak for svaret katekismus.