/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
GEMME BILLEDER PÅ NETTET ??
Fra : AG112
Vist : 469 gange
300 point
Dato : 03-05-17 10:30

HEJ

FRA EN FEST HAR JEG EN MASSE BILLEDER.
KAN DE LÆGGES PÅ NETTET, HVOR ALLE GÆSTERNE KAN SE DEM
OG DOWNLOADE DEM, DE GERNE VIL BEHOLDE.

HVIS JA. HVORDAN GØR JEG DET, OG HVORDAN KAN GÆSTERNE FÅ
TILGANG TIL DEM.

MIN PC KØRER MED WINDOWS 10.
DE ER LIGE NU LAGT OVER PÅ EN USB PIND, HVOR DE FYLDER 2,5 GB,
MEN USB PINDEN VISER DE FYLDER 58,5 GB? JEG VED IKKE HVORFOR.

MVH AG112

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 03-05-17 10:38

https://onedrive.live.com/about/en-us/

Kan du ikke slå CapsLock fra?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 03-05-17 10:39
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-05-17 11:26

Citat
DE ER LIGE NU LAGT OVER PÅ EN USB PIND, HVOR DE FYLDER 2,5 GB,
MEN USB PINDEN VISER DE FYLDER 58,5 GB? JEG VED IKKE HVORFOR.

Tøm papirkurv og virker det ikke så hiv billederne over på pc i en fart, så er der sikkert noget galt med usb stick

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-05-17 11:27

Ellers findes der Google drev/ Dropboks og mange andre.

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 03-05-17 11:55

UNDSKYLD, DET VAR IKKE DEN BRUGTE PLADS DE 58,5 GB, MEN DEN LEDIGE PLADS PÅ
USB NØGLEN.
DEN BRUGTE VAR 2,5 GB. SORRY.
MVH AG112

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 03-05-17 11:58

Slå nu den CAPS LOCK fra.

Kommentar
Fra : ehawk

Dato : 03-05-17 12:02

https://www.hightail.com

Det er ikke gratis, men fungerer perfekt.
Mvh Ehawk

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 03-05-17 12:15

Hej

Jeg ville lave en LUKKET gruppe på Facebook og lægge billederne der op !

Herefter ville jeg invitere dem som skulle se og bruge billederne ind i gruppen

Det har vi i vores familie gjort, da vi gerne vil følge med i vores barnebarns udvikling

NB: jeg har også lavet andre lukkede grupper, bl.a. for to klassejubilæer som ikke vedkommer andre end dem der er gamle elever.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-05-17 12:37

Flickr hvis det er mange billeder, det er gratis og du løber ikke tør for plads
https://www.flickr.com/
Dropbox er også meget velegnet til deling men der er begrænset med plads hvis det skal være gratis:
https://www.dropbox.com/
Hvis du bruger Windows som de fleste af os gør og har en Microsoft konto så har du allerede en udmærket løsning indbygget ellers kan du gratis oprette dig:
https://onedrive.live.com/

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 300 point
Dato : 03-05-17 20:35

DU KAN OGSÅ BRUGE https://www.filemail.com/ TIL AT SENDE DINE BILLEDER TIL DEM DER SKAL HAVE DEM - DE LIGGER PÅ SERVEREN I 7 DAGE, SÅ FORSVINDER DE DERFRA IGEN...

Citat
Slå nu den CAPS LOCK fra.

DET FATTER HAN IKKE BILLE1948!

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 04-05-17 08:52

Hej AG112

Det kræver vist en lille forklaring, - det med store bogstaver.

Læsbarheden og læseligheden med de store bogstaver gør, at teksten bliver svær at overskue, læse og forstå.

Når man bruger versaler (store bogstaver) i en skreven tekst, er det på nettet og i email et typisk tegn på, at man råber eller taler meget bestemt.

Det var bare lige det

Kommentar
Fra : poten

Dato : 04-05-17 08:59

Citat
Det var bare lige det

DET HAR JEG OGSÅ FORKLARET HAM FOR FLERE ÅR SIDEN UDEN HELD...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-05-17 21:19

Citat
Jeg ville lave en LUKKET gruppe på Facebook og lægge billederne der op !

Og hvem er så ´lige´ EJER af samtlige billeder...
Hvis alt andet ikke kan bruges? så prøv 4shared.com som er gratis - men også med begrænset plads - eller brug Usenet, hvor filerne kan ligge mange år uden at blive slettet - ikke altid gratis, men SIKKERT:
https://www.google.dk/search?q=Usenet&oq=Usenet&aqs=chrome..69i57j69i60l3&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Godkendelse af svar
Fra : AG112

Dato : 17-05-17 19:26

Tak for svaret marken84.

DET SER UD TIL AT VIRKE, TAK FOR HJÆLPEN.
MVH AG112

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-05-17 23:46

Citat
DET SER UD TIL AT VIRKE, TAK FOR HJÆLPEN.
MVH AG112

selvfølgelig gør det det - 0g din Caps Lock knap er åbenbart stadig trykket ned...