/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
nero burning
Fra : kivi
Vist : 209 gange
100 point
Dato : 03-05-17 10:00

jeg prøver at installere nero burning rom trial men den kommer frem og siger at den mangler adwrcntr6dll jeg har fundet den men hvor sætter jeg den ind så instalationen kan finde den

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-05-17 11:29

Hvad er det for en pc du har? syntes altid du har problemer med programmer og deres DDL filer.
Hvilket på ingen måde er NORMALT.
Kan det tænkes at du bruger et oprydnings program der tager alle dine filer?

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 03-05-17 13:48

ja jeg er for hård med oprydning det er derfor

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 03-05-17 18:56

Drop Nero og brug CD BurnerXP https://cdburnerxp.se/ og lad vær' med at rydde så grundigt op!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-05-17 19:51

Citat
lad vær' med at rydde så grundigt op!

De fleste ´anerkendte´ programmer til oprydning har STANDART indstillinger - og rører man ved de indstillinger går det som regel galt = også for erfarne brugere.
Til gengæld har de også indbygget backup så slettede filer kan gendannes.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 04-05-17 13:31

det jeg brugte hed noget med free windows repair det skal holde sig fra for jeg har måtte nulstille min pc og tage den gamle ibrug igen

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 23-06-17 09:15

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-06-17 14:06

velbekomme