/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Die dumme Dänen
Fra : lgs
Vist : 448 gange
300 point
Dato : 01-05-17 21:26

Så skal vi igen som samfund bruge endnu ukendte millioner på foranstaltninger, der besværliggør ikke bare arbejdsdagen for de involverede men som sagt også kommer til at være endnu et dræn på de offentlige finanser: renovationsvogne må ikke efterlades – i få minutter ad gangen – med motoren kørende osv osv osv, for ikke at friste Allahs muntre sønner til at bruge dem som våben.
Ikke blot er vi kommet så langt – det er ikke et tænkt , men indtil flere gange praktiseret scenarie – men jeg vil vædde på – og her må så komme mit spørgsmål: jeg vil vædde på, at det danske samfund bider de omkostninger i sig – som alle de andre gange – og indretter sagligdagen derefter.
Disse tiltag er der nok bred enighed om må til - men skal vi bare stiltiende finde os i det?
Hvad med bred enighed om at få grænserne igen gjort til grænser?
Andre meninger om det?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-05-17 22:14

Du skriver det selv:
Citat
Disse tiltag er der nok bred enighed om må til - men skal vi bare stiltiende finde os i det?

OG FANDME et STORT NEJ....

Men råb en skide politiker op og det går ud over sage løse DANSKERE - men de får selvfølgelig deres Pension OSV for at ?? VILDLEDE os andre.
Citat
Hvad med bred enighed om at få grænserne igen gjort til grænser?

Syntes det er svært nok for visse mennesker at komme til Sverige og MÅSKE tilbageigen = men visse latterlige LOVE skal de vel opfinde/ INDFØRE, til besvær for lovlydige mennesker.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-05-17 22:14
Kommentar
Fra : Reset

Dato : 02-05-17 07:19

Citat
jeg vil vædde på, at det danske samfund bider de omkostninger i sig – som alle de andre gange – og indretter sagligdagen derefter.
Disse tiltag er der nok bred enighed om må til

Næh,næh,næh. Husk nu, at mantraet fra de uansvarlige politikere lyder at, "Vi skal fortsætte med, at leve vores liv, som altid. Ellers har terroristerne vundet".

Det er selvfølgelig noget forbandet bullshit, som politikerne heller ikke lever op til, hvilket pullerterne ved Christiansborg vidner om.

Linker til et billede der viser en politisk diskussion om muslimsk indvandring.

http://i.imgur.com/F1HJUah.jpg

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 02-05-17 09:07

Endelig en stemme fra rød blok, der begynder at se virkeligheden i øjnene, som 5,5 mill. DANSKERE har gjort det i årevis. Nemlig Henrik Sass Larsen.

Men han får sikkert mundkurv på, hvis han vil fortsætte som gruppe formand.

M.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 02-05-17 11:54

Citat
i få minutter ad gangen – med motoren kørende osv osv osv, for ikke at friste Allahs muntre sønner til at bruge dem som våben.
Ikke blot er vi kommet så langt – det er ikke et tænkt , men indtil flere gange praktiseret scenarie – men jeg vil vædde på – og her må så komme mit spørgsmål: jeg vil vædde på, at det danske samfund bider de omkostninger i sig – som alle de andre gange – og indretter sagligdagen derefter.
Disse tiltag er der nok bred enighed om må til - men skal vi bare stiltiende finde os i det?
Hvad med bred enighed om at få grænserne igen gjort til grænser?
Andre meninger om det?
Sålænge de fleste politikkerne på borgen ikke vil erkende at korandyrkere er et KÆMPE PROBLEM, sålænge vil der ikke blive gjort noget som helst ved problemerne.

Husk, at iflg. Sjovnalister og eksperter samt andet kulturradikalt pak, er det lastbilerne der dræber.

LUK GRÆNSEN. Hvis politiet ikke "har tid", så sæt et bevæbnet Hjemmeværn ind. Ren win win, Hjemmeværnet er professionelle og fumler ikke med deres våben - modsat politiets fumlegængere.
Nå, der røg lige et billede af den dialog-kaffedrikkende Claus Oxfelt ind på nethinden.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 02-05-17 14:32

Og hvorfor advare i pressen mod netop skrældevogne,
det vil jo være for besværligt at slukke dem hver gang man læsser lidt affald.

Nu bliver de jo et nyt anbefalet masse smadre køretøj...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-05-17 15:53

Det er di INTERNE grænser ...den er gal med:
Citat
Det rene Hetleri
(Vild i varmen)
.
Acceptabel adfærd
gi'r mig kvalme & gør mig syg
det vrimler med tilpassede individer
på bagsiden af hver en storby
mens overklassen ter sig
præcis som den har allermest lyst til
.
Utilfredsheden stiger
men man fornemmer intet had
pøbelen dulmes af en jævn strøm
pornografi & tilbudsmad
mens overklassen ter sig
som den har allermest lyst til
.
Så jeg pakker mit gear
jeg pakker mit grej
vi havde det okay sammen
men måske bedre hver for sig
.
Masserne holdes nede
af et godt gemt bourgeoisi
et illegalt Hans Hetler lignende
tragikomisk bogholderi
som ingen ka' sige sig helt fri
for muligvis at figurere i

Kilde: http://www.ebbemunk.dk/cvs_tekster/cv_Det_rene_Hetleri.html

Især sentensen (..so JEG sér det !):

pøbelen dulmes af en jævn strøm
pornografi & tilbudsmad
mens overklassen ter sig
som den har allermest lyst til

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-05-17 15:56

..med lyd på?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-05-17 16:12

Jeg overvejer ..alvorligt ! ...at flytte inden for rigets grænser ..til f.eks.

1.) https://da.wikipedia.org/wiki/Sisimiut
2.) https://da.wikipedia.org/wiki/Ilulissat
3.) https://da.wikipedia.org/wiki/Aasiaat

..eller : https://da.wikipedia.org/wiki/Thorshavn

Der er der nemlig heller ikke så mange 'bådflygtninge'
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 02-05-17 17:04

Imponerende (læs: sørgeligt) så mange etniske danskere, der ikke behersker deres modersmål på skrift. Har I overvejet at få læst korrektur i den lokale kiosk?

God tirsdag

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 03-05-17 07:56

ØV4

Accepteret svar
Fra : Reset

Modtaget 300 point
Dato : 03-05-17 10:09

Ak hvor forandret. Når man er gammel nok til, at huske tiden, hvor man kunne sætte sig i flyveren til Mallorca, uden at skulle afføre sig sine sko, og lang indtjekningstid.
Dengang man kunne gå ned på havnen med fiskestangen. Nu er mange havne afspærret af terrorhegn.

Dengang man end ikke havde hørt om islam og muslimer.

Dengang var der paradoksalt nok grænsekontrol. Ikke for, at holde terrorister ude. Rote Armee
Fraktion holdt deres kriminalitet i Tyskland. Men mere for at sikre, at danskerne ikke smuglede smøger og sprut.

I 2001 fjernede man kontrolposterne mellem DK og D. Siden da er det gået stærkt ned ad bakke for
det lille land højt mod nord.
Udfordringerne er blevet stadig større, kulturelt og økonomisk. Nu skal hverdagen så gøres mere besværlig for renovationen.
På hoppeborgen sidder størstedelen af medlemmerne paralyseret af hensynsbetændelse, og tør ikke gøre det nødvendige.

Man kan, som Mosebaek, godt blive opstemt over udmeldingen fra Sass Larsen. Desværre tror jeg
bare, at det er Sass`personlige mening, som ingen opbakning har i partiet. Formanden har da osse
undsagt ham.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 03-05-17 12:51

Citat
Imponerende (læs: sørgeligt) så mange etniske danskere, der ikke behersker deres modersmål på skrift. Har I overvejet at få læst korrektur i den lokale kiosk?

God tirsdag
Imponerende (læs: idiotisk ) melding fra Stauffenberg - alias Alfred Nøgenmand, vedr. skribenternes måde at beherske skriftsproget på.

Stauffenberg mener måske også, at den ordblinde H.C. Andersen aldrig skulle ha' lov til at komme til orde.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 03-05-17 13:16

Det ville også være underligt at netop Mette Frederiksen skifter standpunkt.
Efter min bedste overbevisning er Mette F. begyndt at flirte med de radigale igen igen.
Udvikler flirten sig til kærligheden.....Tjaaaa, så vi jo, hvad det koster Mette, at blive statsminister.
Mere EU, endnu flere uintegrerbare hovedjægere, endnu flere formummende kvinder i gadebilledet. Endnu flere Moskeer.

"---------------------------------------------------------------------------------------" sæt selv ind.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 03-05-17 18:32

Citat
Det ville også være underligt at netop Mette Frederiksen skifter standpunkt.
Efter min bedste overbevisning er Mette F. begyndt at flirte med de radigale igen igen.

Her gik man lige og troede at Mette F. og Tulle var blevet slyngveninder. Men nej, kvindemennesket er
så ousen efter statsministerposten, at hun vil svaje til den side der kan give hende den. Så skide være med Danmark.
Skulle det ulykkelige ske, at S og de radigale finder sammen i et regeringssamarbejde, kan vi godt
bestille Danmarks gravsten, til opstilling ved siden af den som Harald Blåtand lod hugge.

Kommentar
Fra : lgs

Dato : 03-05-17 19:47

Håber linket her til Michael Jalving´s postering i dagens JP virker. http://jyllands-posten.dk/debat/blogs/mikaeljalving/ECE9549636/europaeerne-vil-miste-det-eneste-sted-paa-jorden-de-kalder-deres/
Selv om det lyder brutalt, så tænk lige over vendingen/ønsket om at DE BARE SKAL I ARBEJDE - nej de skal ej - medmindre det er i deres hjemland, som i allerhøjeste grad har brug for alle deres kompetancer
Og så til sidst: gå ud i dit køkken og fyld en flaske med vand og skal vi sige 10% med olie, ryst den godt til olien ser ud til at være fint fordelt - stil den til side - ikke i 30 år, kun mens du læser Jalvings blog - eftertanke ikke forbudt.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 03-05-17 20:01

Indrømmet, jeg ved heller ikke med 100% sikkerhed hvad S har gang i.
Mette F. flirter med de radigale samtidig med, at Henrik Sass vil ha' den australske model....?
Altså 2 meget modstridende udmeldinger.

Hvad er Socialdemokratiets intention ?
Forvirre stemmekvæget, således at de stemmer S..?
Eller, vil Sass satse på en magtkamp med Mette F. i håbet om at blive ny formand...?

Alt imens en ny horde er på vej.....

Spændende, hvorledes det franske valg løber af stablen. Uanset hvem der vælges, kan Danmark ikke undgå at blive berørt af resultatet, på den ene eller anden måde.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 03-05-17 20:04

Citat
Håber linket her til Michael Jalving´s postering i dagens JP virker. http://jyllands-posten.dk/debat/blogs/mikaeljalving/ECE9549636/europaeerne-vil-miste-det-eneste-sted-paa-jorden-de-kalder-deres/
Ja, Jalvings blog er altid læseværdig.

Godkendelse af svar
Fra : lgs

Dato : 05-05-17 15:07

Tak for svaret Reset.
Det er indtil nu gået som forventet - sagen synes ikke længere, om nogensinde - at være en sag.
Måske vi danskere fortjener, hvad der er i vente?!

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 06-05-17 08:33

Velbekomme lgs.

Citat
Måske vi danskere fortjener, hvad der er i vente?!

Ja, den majoritet af vore landsmænd, der støtter indvandringen, fortjener deres skæbne. Desværre går det så også ud over vi andre, eller rettere; vore børn og børnebørn.