/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
da jeg kom hjem kunne jeg ikke åbne dem
Fra : BL14
Vist : 288 gange
50 point
Dato : 27-04-17 18:54

Jeg var med til min søns bryllup og tog en masse billeder ,men da jeg kom hjem kunne jeg ikke åbne dem (jeg har prøvet alt) Billederne er der men, men problemer med at åbne dem Jeg ved ikke hvordan man ligger billeder ind her på siden .Men jeg har tænkt hvis der er nogle der mener der kan hjælpe mig vil jeg gerne sende et billede til at prøve om der er nogle der kan hjælpe mig

send en pb til TB.Laursen@stofanet.dk

Mvh Troels

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 35 point
Dato : 27-04-17 19:08

Du kan se billedefilerne
Hvad hedder de filer og hvor store vises de at være. (højreklik > egenskaber)

Hvis du vil lægge noget op. kan du bruge denne gratis tjeneste:
www.peecee.dk
Når du har lagt et billede op kan du lægge billedeadressen her så den kan ses

Ps. Læg ikke personlige oplysninger ud på internettet.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-04-17 10:48

Citat
men da jeg kom hjem kunne jeg ikke åbne dem
Går ud fra de ligger på et SD kort?
Kan du se/åbne billederne gennem dit kamera? eller er det på pc du ikke kan se dem.
https://www.google.dk/search?q=sd+picture+recovery+free&oq=sd+picture+re&aqs=chrome.2.69i57j0l5.11585j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Godkendelse af svar
Fra : BL14

Dato : 28-04-17 13:35

Tak for svaret Eyvind.