/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
billed arkiv på min hjemmeside
Fra : ehkejser
Vist : 212 gange
285 point
Dato : 14-04-17 17:54

Hej alle
Jeg har brugt Picasa som fremviser på min hjemmeside. Den er jo lukket og erstattet af Google fotos. Den synes jeg er vanskelig at bruge, så jer er på udkig efter en anden billed fremviser jeg kan bruge i stedet for. Den skal være nem at bruge, og billederne skal kunne ses af alle der går ind på hjemmesiden.

Med venlig hilsen
Edvard H. Kejser

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-04-17 19:06

Du kunne overveje en gratis konto hos 4shared:
https://www.4shared.com/q/CAQD/060/photo

Alle kan se, samt uploade til gallerier - eller kun enkelte, du selv vælger.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-04-17 19:07
Kommentar
Fra : ehkejser

Dato : 15-04-17 17:08

Har set på det, tænkte mig noget mere simpelt, hvor dem som er på hjemmesiden kun kan se billederne

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-04-17 00:17

Citat
Har set på det, tænkte mig noget mere simpelt, hvor dem som er på hjemmesiden kun kan se billederne

Det kan de også, det jeg linker til er en søgemaskine på selve 4shared = men det kræver en ´privat´ konto ? så vises det som meget pæne gallerier osv - linket kan du så give til andre eller ligge direkte på din egen side, der kan også uploades osv videre - men det samme er gældende for Google (Google drive/ måske det du kalder Foto) og Dropboks har det samme - men der skal sættes/ laves regler på siden/rne for det du vil dele - og hvis det er svært, så bare spørg.

Kommentar
Fra : katekismus