/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
nokia
Fra : hj51r
Vist : 240 gange
300 point
Dato : 14-04-17 09:55

hej
hvor kan man få skiftet batteri på en nokia lumia 1520 3 år gl og hvad koster det?
kan det betale sig?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 14-04-17 09:55

Elgiganten Grønlandsvej 3B, 8700 Horsens

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 14-04-17 10:06

Når den kun er tre år gammel vil jeg mene at det kan betale sig. Jeg kender ikke Lumina, men mine tidligere Nokia-telefoner kunne man let selv skifte bateriet ved at pille bagklappen af men en negl så man kommer ind der hvor SIM-kortet også sidder. Batteriet tog man så blot ud uden vidre.

Kommentar
Fra : hj51r

Dato : 14-04-17 10:16

det er ikke mulig at tage bagbeklædning af selv.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-04-17 10:27

Du kan nu godt selv skille den ad, men det var ikke noget jeg ville prøve at gøre!

Her en lille video
https://www.youtube.com/watch?v=n4zWUNX0v0s

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-04-17 10:29

PS
Er der ikke en telefon reparatør i nærheden af hvor du bor,
de kan sikkert klare problemet, men om det så kan betale sig ved jeg ikke

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 14-04-17 10:44

Min næste telefon skal vist ikke være en Nokia, ligesom jeg heller aldrig vil købe en Iphone. Med min nuværende telefon, en Doro, skal men bruge en negl som eneste værktøj. Der skulle heller ikke bruges værktøj til at skifte batteriet i min gamle Nokia N95.

Kommentar
Fra : katekismus