/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
YouTube
Fra : omahexen
Vist : 245 gange
200 point
Dato : 11-04-17 20:05

På min gamle PC,kunne jeg overføre videoklip til dokumenter,men da en del af programmerne er væk,har jeg et problem,nogen der kan hjælpe ?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 11-04-17 20:43

Når du skriver "dokumenter", mener du så mappen Dokumenter?

Det kan du stadig ved at bruge Stifinder.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-04-17 22:17

Citat
Når du skriver "dokumenter", mener du så mappen Dokumenter?

Det kan du stadig ved at bruge Stifinder.

Samme sted kan du oprette NYE mapper = H-Klik på OVER? mappen/gruppen i Stifinder? og Opret NY...osv

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 12-04-17 08:22

Problemet er,hvordan jeg downloader videoklippene.Så vidt jeg husker,brugte jeg YTD før,der kunne jeg så overføre filen til,hvorefter den automatisk gik ind i "dokumenter"Så problemet er,hvordan jeg kommer videre,jeg har prøvet at klikke på "sæt ind"men der sker ikke rigtigt noget.

Kommentar
Fra : morten75

Dato : 12-04-17 11:48
Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 12-04-17 19:38

Jeg har nu installeret programmet,men når jeg vil downloade et klip,og trykker på "del"står der kun "send til one note",hvad gør jeg forkert ?

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 16-04-17 19:40

Der står,at man skal kopiere URL,hvordan gør man det ? Jeg kan ikke forstå,at da jeg havde Win 7 var det ikke noget problem at downloade til YTD.Der var det nok,at trykke på "del"højreklikke på linien,og derefter på "sæt ind".You Tube downloaderen er et betalingsprogram,det er jeg ikke så vild med,da det kun er få klip jeg downloader.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 16-04-17 19:42

Kopiere URL: højreklik på linien med internet adressen (URL) vælg Kopier, gå så til der hvor du vil sætte den ind og højreklik og vælg Indsæt

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 16-04-17 19:56

Når jeg gør det,får jeg meddelsen"NSIS error"gad vide,hvad jeg gør forkert.

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 200 point
Dato : 16-04-17 20:17

Har nu hentet programmet, og du skal klikke på Paste knappen, når du har kopieret dit URL.

Paste = sæt ind

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 17-04-17 08:40

Tak for svaret Bille1948. Ja,det hjælper,hvis man bruger den rigtige rækkefølge.