/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Notifikationer !!!
Fra : kipumi
Vist : 273 gange
100 point
Dato : 09-04-17 22:37

Tidligere fik jeg på min samsung smartfon besked, når der var en nyhed fra TV2, eller hvis nogen reflekterede på mine salgsannoncer på DBA eller når jeg fik en gmail. Nu er telefonen tavs, og der er intet M foroven på telefonen, jeg har et flueben i notifikationer, men måske skal det indstilles for hvert sted. Jeg har prøvet at slukke den helt, tage batteriet ud og starte igen, fordi jeg troede, at det måske kunne hjælpe. Vær venlige at skrive nøjagtig, hvad jeg skal, da jeg ellers ikke kan finde ud af det, tusind tak.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 09-04-17 22:43

Tag manualen frem, og læs den.

Kommentar
Fra : kipumi

Dato : 10-04-17 10:21

Det har jeg gjort, og jeg har ikke fundet nogle steder, hvor den ikke skuelle været indstillet rigtigt....

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 10-04-17 19:29

Android?? træk menuen ned fra oven - synkroniser

Godkendelse af svar
Fra : kipumi

Dato : 14-04-17 09:07

Tak for svaret mig-selv.Problemet er ikke lyst, alt står rigtigt ifølge manualen, måske skal jeg bare se at skifte den ud
God Påske....