/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Lyden er forsvundet
Fra : webm
Vist : 371 gange
200 point
Dato : 08-04-17 10:16

Har lige opdateret til den sidste nye Windows 10 version.

Nu virker lyden pludselig ikke mere - hvor er det lige jeg går ind og retter på det problem.
Det sket før i forbindelse med en tidligere større opdatering, nu kan jeg bare ikke lige huske hvad jeg gjorde den gang.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 210 point
Dato : 08-04-17 10:50

Har du været inde i Enhedshåndtering og se om der er nogle udråbstegn?
Hvis der er så højreklik og vælg slet/fjern på det,
genstart så pc så er der chance for at den finder de rigtige drivere!

Eller brug f.eks. Speccy til at få oplysninger om hvad hardware der er i pc'en
http://www.piriform.com/speccy

Find så lyd driver på producents hjemmeside.

Du kunne os hente og installere Realtek lyd driver
http://www.realtek.com.tw/downloads/Default.aspx
Vælg High Definition Audio Codecs (Software)

Godkendelse af svar
Fra : webm

Dato : 08-04-17 18:38

Tak for svaret Klaudi.

Det var måske ikke lige den løsning der gjorde udsalget, men nu virker skidtet igen...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-04-17 19:49

velbekomme