/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
blæk
Fra : kivi
Vist : 303 gange
100 point
Dato : 28-03-17 11:16

jeg har lige købt en ny printer canon pixma ip 7250 så vil jeg lige høre om der er nogen som har erfaring med kompatible patroner til den

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 28-03-17 11:36

Jeg har i flere år haft en Canon Pixma MX 925 og har ikke kunnet registrere nogen forskel på originale og kompatible patroner.

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 28-03-17 11:49

Jeg har haft 3 forskellige Canon printer og har altid brug kompatible blækpatroner og har endnu ikke været ude for at der var problemer med dem. Mine kompatible blækpatroner er købt her
https://www.billigmedien.de/ som er billige og hurtige.

Jeg så så i et andet spørgsmål denne netbutik http://www.kompat.dk/ som jeg vil prøve næste gang jeg skal købe patroner til min Canon Pixma MG 5350 - de har også fri fragt.

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 28-03-17 12:00

Citat
Mine kompatible blækpatroner er købt her
https://www.billigmedien.de/ som er billige og hurtige.

Jeg har også altid købt mine patroner der.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 28-03-17 12:26

Jeg har en Canon Pixma IP2700. Har i flere år handlet ved https://www.inkclub.com/dk/da/
Køber kompatible patroner. Eneste "problem" er, den ikke vil vise hvor mange % blæk der er tilbage. Tror nu det kun er tale om at rette en indstilling. Har også selv påfyldt patroner. Det klarer den også.

Ved inkKlub køber vi også el-pærer og støvsuger poser. En ting jeg kan lide ved dem er, at alt foregår på efterkrav. Altså ingen betaling forud.

M.

Accepteret svar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Modtaget 100 point
Dato : 28-03-17 13:05

Citat
Eneste "problem" er, den ikke vil vise hvor mange % blæk der er tilbage. Tror nu det kun er tale om at rette en indstilling.

Det problem har jeg aldrig haft med patroner købt hos Billigmedien.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-03-17 21:23

Pixma MG 5250 som er nr. to Canon
Begge kører med blæk fra billigmedien.

Jeg har også lige hentet 8 sæt (fem patroner i hvert sæt) i England til under 200 kr. med chip
De er købt hos "unielectronic Ltd

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 29-03-17 14:07

tak alle sammen den gamle printer canon pixma mp495 ville kun godtage originale patroner så jeg glæder mig til at spare penge på blæk

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 29-03-17 14:38

Eyvind < Det lyder interessant med unielectronic Ltd - har du købt gennem deres hjemmeside eller?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-03-17 14:56
Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 30-03-17 07:46

Tak for svaret Soren_Steen_Nielsen.