/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Ebay
Fra : mig-selv
Vist : 342 gange
100 point
Dato : 23-03-17 00:39

Hvor? i Ebay ændrer jeg lige en konto til en anden fra Paypal

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 23-03-17 01:47

Det gør du ved at holde musemarkøren over dit brugernavn når du er på Ebay, ned og klik på Account settings, rul ned til PayPal acconunt information, klik på Update your PayPal settings, det åbner PayPal log in siden og der skal du logge ud fra den uønskede konto og logge på den konto du ønsker at bruge ved handel på Ebay

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 23-03-17 18:46

Tak for svaret o.v.n..
Fandt det til sidst