/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Skype forsætter med at afbryde?
Fra : storemolle
Vist : 149 gange
70 point
Dato : 21-03-17 13:47

Skype forsætter med at afbryde, og vil ikke lade mig logge på, medmindre jeg logge ud og logge ind igen med mit password?

Oppe i venstre hjørne står den grønne og køre rundt men den kan forbinde til internetet.
Man godt lave et skype vpoice opklad selv om den står der og køre rundt eller man forsætte sit voice opklad uden den afbryder?

Jeg bruger Windows 10 Pro med alle opdateringer. Jeg har prøve slå hele mit internet sikkerhed fra det går ikke nogen forskel. derefter fjerne alt fra skype med Revo Uninstaller også prøvede at geninstallerer skype og logge på men fejlen forsætter`?

Jeg har ikke problemer, på skype Android på to enheder eller skype på Windows 7 eller 8.1.

Windows 10 er det værste møg microsoft nogensinde har lavet.

Kommentar
Fra : storemolle

Dato : 21-03-17 14:33

Nu begyndte skype på min windows 7 maskine også at opføre sig underligt, men den tilbage til normal igen ellers var det same problem som på min windows 10 maskine.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-03-17 16:03

Du har sat din browser (..muligvis EDGE i Win10 [Standard-Browser] ???) til at slettet ALLE cookies ved afslutning.

DERFOR !

Brug dog den Norske Vivaldi Browser (..skabt af: Udbrydere af programmører fra Opera Browser Teamet ...da Kineserne opkøbte Norske Opera Browseren ud) ..istedet.

For: Så har du 100% styr over; hvad din browser foretager sig og hvordan den er sat op

https://vivaldi.com/download/?lang=da_DK

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : storemolle

Dato : 21-03-17 18:09

Dit svar har jo slet ikke noget med skype at gøre. Jeg bruger ikke EDGE men firefox som Standard-Browser.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-03-17 19:33

Bruger du den indbyggede Skype eller har du hentet den via en? bowser.
Jeg opgav Skype via windows og hentede den via en browser.

Kommentar
Fra : storemolle

Dato : 21-03-17 19:44

Jeg Bruger ikke den indbyggede Skype jeg har hentede den via en browser.

Kommentar
Fra : storemolle

Dato : 21-03-17 19:46

Jeg har hentede den via en browser.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-03-17 19:49

Så har jeg ikke flere ideer.

Annuller spørgsmålet
Fra : storemolle

Dato : 21-03-17 20:38

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål