/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Negativ ændring af valgt program
Fra : Gin
Vist : 287 gange
50 point
Dato : 19-03-17 15:36

Min mand har en bærbar Acer, hvor han hver dag går ind på DR's tv programside for at se, om der er noget han vil se i TV. Der kan man selv vælge de kanaler på tv, som man ser mest på. Han er dog ked af, at når han har valgt nogle kanaler og sat dem i rækkefølge, kan han næste dag se, at denne rækkefølge er brudt tilbage til den almindelige. Hvordan får man lagt kanalerne fast i den rækkefølge, man helst vil ha' ??

Kommentar
Fra : netop

Dato : 19-03-17 17:31

Det kan man ikke...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-03-17 17:52

Det gør du ved at lade være med at slette DR's cookies når du rydder op i midlertidige internet filer, mit virker upåklageligt!

Jeg rydder op med Ccleaner, i indstillinger kan du under cookies vælge dem du vil beholde!

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 19-03-17 20:50

Brug appen TVtid

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 20-03-17 00:05

Jeg bruger os en app der hedder Dansk TV Guide, den er gratis, med en reklame i bunden.

Find den i Store, går ud fra du har Windows 10

Åbn Store, søg efter Dansk TV Guide,
klik på Hent/Installer

Ser så'n ud
http://peecee.dk/upload/view/465762

Kommentar
Fra : transor

Dato : 20-03-17 08:37

Når man har sat dem i rækkeføle, skal man huske at gemme indstillingen og ikke bagefter slette cookie

Godkendelse af svar
Fra : Gin

Dato : 22-03-17 16:12

Tak for svaret Klaudi. De andre virkede ikke rigtigt.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 22-03-17 18:33

Hvis du mener TVtid ikke virker, er det nok bare fordi du ikke kan finde ud af det. Jeg synes den virker super, og meget nem at bruge.
http://tvtid.tv2.dk/2014-12-11-nyt-tvtid-giver-tv-overblikket-paa-alle-platforme

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-03-17 22:47

velbekomme