/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
P Skive til MC
Fra : Sandvad261
Vist : 399 gange
50 point
Dato : 18-03-17 14:03

Forleden dag talte jeg i Vejle med en gut på MC, og han fortalte at han på sin MC havde købt en lille billig elektronisk P skive, desværre fik jeg ikke at vide hvor,hvad og hvordan andet end at den kostede omkring 100 kr.
Er der nogen her der har styr på det og hvor man køber den slags, jeg er fuldt ud klar over at hverken bager eller slagteren sælger den slagt.
Hej

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 60 point
Dato : 18-03-17 14:24
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-03-17 14:54

Du skal nok ikke regne med de er vandtætte i den pris klasse.

Selv har jeg aldrig haft problemer med at finde en plads til 'dyret'.

Godkendelse af svar
Fra : Sandvad261

Dato : 19-03-17 14:41

Tak for svaret mig-selv.
Jeg har købt en lille billig en, så må vi se hvordan det kommer til at køre.

hej