/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Windows Moviemaker
Fra : o.v.n.
Vist : 376 gange
300 point
Dato : 12-03-17 01:26

Et problem jeg ikke selv kan finde svar på og håber at en af jer ved hvordan
I begyndelsen af en film med mange små sammensatte filmklip vil jeg vise en række still billeder, jeg kan sagtens sætte billeder ind med effekter imellem men de vises for hurtigt til at tilskueren kan læse den tekst der er under eller ved siden af billederne, er der en timeline som jeg ikke kan finde ud af at få vist? Standardvisning på billederne når de bliver gemt som film er 7 sekunder og jeg vil gerne have hvert billede vist mindst 15 sekunder, kan jeg ændre standardindstillingen?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 300 point
Dato : 12-03-17 09:11

Marker billederne, klik på fanen Rediger, under punktet Varighed kan du stille tiden.

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-03-17 12:36

Tak for svaret Klaudi. den havde jeg ikke fundet uden hjælp jeg havde ellers ledt længe

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-03-17 12:56

velbekomme