/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Google Chrome.
Fra : Mosebaek
Vist : 230 gange
200 point
Dato : 11-03-17 18:26

Hvor er mine "genveje" i Google Chrome, blevet af ??? (Rød boks). Det er i Win10, bærbar, de mangler.

De var der indtil jeg kom til at klikke "ja", til en Chrome opdatering. Jeg har forsøgt mig i Indstillinger, sågar avancerede indstillinger.

Kan ikke finde en "mulighed", for at lokke dem frem igen. Lidt irriterende, når jeg li`e skal hurtig ind på Gmail.

http://peecee.dk/upload/view/465596

M.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-03-17 18:31

De er der jo kun når du f.eks. er på google.dk eller google.com

Eller er det dine gemte links der mangler!

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 210 point
Dato : 11-03-17 18:57

Klik på de 3 vandrette linjer i øverste højre hjørne (Indstillinger)
Peg på 'Bogmærker' og dine bogmærker skulle så gerne blive vist nederst i menuen der kommer frem
Sæt flueben ud for 'Vis bogmærkelinje, hvis du plejer at have den fremme.
Nu er det første gang jeg uploader en fil til peecee.dk, så jeg håber det lykkes:
http://peecee.dk/upload/view/465597

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 11-03-17 20:27

Livet er forunderligt. Nu er de der pludseligt igen, uden mindste indsats, fra min side.

Måske Rune Klan, har været indover.

M.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-03-17 20:28

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 12-03-17 10:43

To gode svar. Problemet løste sig selv. Så jeg slår lige plat og krone...... øjeblik.....

M.

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 12-03-17 10:47

Tak for svaret Brassovitski. Undskyld Klaudi, men det gik ærligt til.

Tak til jer begge.

M.