/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
To be, or not be.....
Fra : Kaptajn-Tommy
Vist : 265 gange
50 point
Dato : 06-03-17 19:00

Åh gud fri mig dog vel !!

div "gutmensch" grupper har så fandens travlt med at fordanske alle indvandrerne, at selv nyankomne negre og arabere med djævlens vold og magt skal kaldes danske.

I øjeblikket kører der et opslag med billede på facebook af en lille tårevædet arabisk pige, der er gået helt i spåner over, hun ikke er er dansk...!????
Kan forældrene - eller nogen af de frelste danskere ikke forklare den lille "ulykkelig trold," at det er svært at være dansker når man er født i Mellemøsten af mellemøstlige forældre. Så svært er biologien vel heller ikke at forstå...?

Og sjovt bliver det, når der tænkes tilbage på tiden lige efter det sidste valg, dengang var samme "gutmensch" ÅH SÅ flove over at være danske, at de ville emigrere til Sverigstan

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 60 point
Dato : 06-03-17 19:58

Hvorfor helv..................... skal vi Danske hele tiden beskæftige os med mennesker som kommer med en kultur og en manglende respekt for det land de gæster...............og jeg mener gæster for de vil jo slet ikke Danmark men lave det hele om til middelalder kultur.
Og - ja jeg skærer alle over en kam, for det er nok bare et spørgsmål om tid før alle er ens.

Jeg kan og vil ikke tolerere "intolerante menneskesyn" her i Danmark.

Ps. Vi har en lov mod kvindeundertrykkelse............................så brug dog den lov.

Kommentar
Fra : boyelauritzen

Dato : 07-03-17 08:34

Alt i balance.

Ja det er sygt, at os der nu engang lever sammen - og som ordentlige mennesker - ikke blot drager fordel af vores forskelligheder.

Som jeg ser det adskiller menneskeheden sig kun fra dyrene, ved vores geniale koncept - Teamwork - og med mulighed for vidensdeling.

Desværre er menneskeheden ved at sejre sig ihjel med vores koncept - ødelægge vores egne livsbetingelser.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-03-17 09:23

Citat
Som jeg ser det adskiller menneskeheden sig kun fra dyrene, ved vores geniale koncept - Teamwork - og med mulighed for vidensdeling.

Ikke rigtigt.. mennesket udskiller sig på grund af dets evne til at føle Empati = hvilket mange muslimer ikke ved hvad er:
https://www.google.dk/search?q=Empati&oq=Empati&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Børn under en vis alder kender heller til empati = det skal læres med alderen.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-03-17 09:26

Citat
Ps. Vi har en lov mod kvindeundertrykkelse............................så brug dog den lov.

Så generer vi ?? jo igen de fremmede.

Godkendelse af svar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 07-03-17 20:04

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind