/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Program til at komme udenom geoblokering
Fra : TEAS
Vist : 14950 gange
500 point
Dato : 05-03-17 18:08

Et gratis program til at komme uden om geoblokering med
til live tv.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 05-03-17 18:28

det er ved jeg ikke så meget om, men er det ikke noget med at man via et abonnement via en server kan på en ip i de lande men gerne vil simulere at man kommer fra? Men det er selvfølgelig ikke gratis, som du jo efterlyser.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 05-03-17 18:31
Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 05-03-17 19:47
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-03-17 20:49

McBobo - jeg kan ikke se hvad det koster, hvis jeg vil købe en adgang.
(min computer skal helst ikke fungere som relæstation.)

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 05-03-17 20:52

Hvis du havde gjort dig lidt umage og scrollet lidt længere ned på siden, så står, at den er gratis - for dig.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-03-17 20:54

min computer skal helst ikke fungere som relæstation.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-03-17 21:38

Ok nu så jeg hvad det koster her
Citat
you can purchase a premium subscription.

Ca. 35 pr. måned .................og man kan nok nøjes med een måned til feriebrug.

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 06-03-17 02:07

Er der nogen der har personlig erfaring med et
betalings program.
Jeg kan læse mig til at dem der er gratis kan være farlige.
Feks. HOLA har været brugt til Botnet.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-03-17 10:51

Som der står under hola - så virker den gratis på den måde, at din computer er relæstation for andre gratis brugere.

På ferie lukkes min bærbare altid helt ned når den ikke bruges.
Jeg har flere løse harddiske , som jeg kan skifte med og bl.a. en til bankbesøg, både ude og hjemme.
Så måske vil jeg lave en harddisk kun til brug for TV kig, med en ny gmail.
Livrem og seler ............... Ja det er mig.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 07-03-17 01:28

Jeg bruger en betalt vpn forbindelse, sår vi er på en længere ferie med rimelig god internetforbindelse.
Problemet har bare været at selv om man ttegner sig kun for en månet fornyer de alligevel automatisk anbonnement. De gentageer bare hævning fra kreditcard.
Men nu ved jeg hvordan man undgår det.
betal bare med paypal , men gør det med en bankoverførsel til paypal, af kun lige et par kroner mere end det nødvendige. Så har de ikke dine kortoplysninger, og kan ikke hæve mere.

Ved handel i ordentlige lande ( EU) går betaling med kort via en sikker mellemmand, men i Amerika og lignende slyngel-lande tar man ikke almindelige menneskers sikkerhed så højtideligt,hvis der kan tjenes penge på anden måde.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-03-17 09:44

Ja Transor - og al handel burde foregå over mellemmand eks. paypal eller andet.
Jeg bruger paypal hvor det er muligt.
Hvilken vpn benytter du, og virker den i Tyskland - Spanien - Portugal - Grrækenland.

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 500 point
Dato : 09-03-17 00:25

Jeg har brugt safervpn fra Frankrig på to forskellige feriebesøg af længere varighed.
det er nemt at installere , virker godt og er ikke så dyrt. .
Men pas på , selv om man afkrydser for kun 1 måned vil de prøve at forlænge alligevel. Hvis paypal har dine kortoplysninger, trækker de den vej.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 09-03-17 19:32
Godkendelse af svar
Fra : TEAS

Dato : 10-03-17 12:33

Tak for svaret transor.
Det er et godt svar.
Tak til alle for svarene.
Tak for tipset med at betale med Paypal
mvh
Teas