/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Gamingcomputer - stationær computer
Fra : hazen
Vist : 266 gange
100 point
Dato : 05-03-17 09:53

Hej!

Er der mon nogen der ved hvor man kan købe en god gamingcomputer til under 3000,-?
Hvad skal man kigge efter?

Accepteret svar
Fra : modersvilje

Modtaget 110 point
Dato : 05-03-17 10:06

Hvis du har en pc i forvejen og vil lægge 3000 til udbygning af denne, synes jeg at du skal kontakte "Vision Gaming Byg din Gaming Computer i dag. Fri Fragt & Rentefri Finansiering!"
https://www.mm-vision.dk/visiongaming/computer
Kontakt dem de er dygtige!
MVH
MV2

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 07-03-17 18:01

Du kan købe en brugt en på den blå avis.
http://www.dba.dk/computer-og-spillekonsoller/computere/stationaere/side-2/?soeg=gaming&sort=price&iswildcard

Det store spørgsmål er hvad du vil spille. Hvis det kun er CSGO, minecraft, WOT, starcraft II så kan du få noget for godt 1000 kr.

Du kan også købe et grafikkort og selv sætte det i en alm PC'er. Jeg har f.eks. et HD5850 til 300 kr som kan kører de fleste spil.

Har du noget hardware allerede - som der kan bygges videre på?

Godkendelse af svar
Fra : hazen

Dato : 07-03-17 18:54

Tak for svaret modersvilje.

Kommentar
Fra : hazen

Dato : 07-03-17 18:57

Tak for svar også til Thomas Mygind