/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
2 spørgsmål
Fra : kivi
Vist : 226 gange
100 point
Dato : 05-03-17 09:46

når jeg højre klikker på denne pc plejer jeg at kunne oprette en ny mappe men den er tilsyneladende forsvundet men hvorhen jeg kan ikke oprette ny mappe.
er der en som kan fortælle mig hvordan f man åbner en lenovo k5 mobil jeg synes ikke jeg kan skal have skiftet sd kort

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 110 point
Dato : 05-03-17 10:05

Vedr Lenovoen, så har du fået en vejledning sammen med telefonen. Du skal først have det gennemsigtige plastikcover af, hvis altså det er monteret, derefter kigger du efter et lille hak i nederste højre hjørne, ved telefonen med fronten nedad, sæt en negl ind i hakket og pres/træk bagdækslet opad så det lige som om der sidder et hængsel i toppen.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 05-03-17 10:18

tak brasovitski kan du så også klare det andet

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-03-17 10:53

Windows 8.1

windowstasten+e

Så kommer du i stifinder
I venstre side står der denne

Denne pc.
mapper som bare er henvisninger til mapper i C: drevet
og nederst kan du se dit C: drev som er roden af dit mappesystem
Og i den kan der oprettes mapper som så lægger sig i roden af C:

Det er vist det samme i windows 10

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-03-17 12:46

Denne PC viser drev og ikke mapper derfor kan du ikke oprette en ny mappe direkte i Denne PC men du kan som allerede forklaret oprette en ny mappe i alle de tilsluttede drev

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 06-03-17 07:25

Tak for svaret Brassovitski.