/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
PGO Trike Scooter hjælp!
Fra : cobran
Vist : 165 gange
40 point
Dato : 27-02-17 22:58

Hej.

Jeg har en PGO Trike og har kørt på den i en måneds tid.

Når jeg drejer nøglen kommer der slet ikke lys i mit display!
Da jeg prøvede igen så kom der lys men gik hurtigt ud igen!

Det eneste jeg kan sige at tidligere på dagen var den lidt langsommere om at starte og lød lidt anderledes i starten men så da den kom i gang så kørte den normalt!

Hvad kan der være galt? :( :( :(

Mvh. Morten

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 27-02-17 23:46

Hej Morten.. Angående dit problem med lys i dit display, kunne måske tyde på vand/fugt, løs forbindelse eller ødelagt printplade, som skal skiftes i værste fald.

Til dit andet problem kan du om ikke andet, starte med at sætte nyt tændrør i, og udskifet dit batteri.
Om ikke andet kunne du tag kontakt/kør forbi et scooter værksted og forklare dit problem.

McBobo

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 27-02-17 23:59

Tror batteriet er dårligt/ fladt, prøv at sæt en lader på det
Kommer det igen meget hurtigt, tror jeg ikke den lader som den skal - sæt et multimeter på batteriets + og - når motor køre med lidt omdrejninger skal den vise over 12volt = omkring 14v