/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
wifi
Fra : kivi
Vist : 280 gange
100 point
Dato : 23-02-17 08:47

jeg overvejer at købe en forstærker til wifi jeg har en yousee men jeg synes ikke at rækker så langt ,børnebørne klager over signalet , men hvad skal jeg købe der nogen man sætter i stikkontakten hvordan er de ,så dem med erfaring hører jeg gerne fra

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 23-02-17 13:09

En repeater, som en sådan 'dims' hedder, fungerer fint og problemløst. De fås i alle prisklasser, men i et alm. hjem er modellen til stikkontakten helt Ok.

http://www.edbpriser.dk/access-point/devolo-wifi-repeater-id-8804369.aspx

..eller:

http://www.edbpriser.dk/modem/startechcom-wi-fi-wireless-range-extender-300-mbps-80211-b-g-n-access-point-repeater-signal-id-7277522.aspx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 23-02-17 15:19

Jeg har 2 af mærket Netgear, og de fungerer perfekt. Rækker helt ud på min terrasse - om sommeren.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 24-02-17 18:01

hurra så kom jeg ind .jeg har købt en trådløs zyxel wre 6505 men da jeg aldrig har haft fat i sådan en før og mit engelsk er meget begrænset søger jeg hjælp her . jeg har prøvet komme ind i den men det kommer jeg ikke så 1 skal den bruge samme kanal nr som min router 2 skal den stå som ar eller repaeter

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-02-17 20:53

Som sagt pr. eksempel ... en sådan Wi-FI ; 'repeater'/'forlænger/forstærker'?
...koster pr. stk. ca. 300 bobs!
Prøv det !!! Undertegnede garanterer, at det virker ...FØRSTE gang
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 25-02-17 08:30

ja men jeg kan ikke blive klar over om den skal stå på rp eller repeater og om den skal køre på samme kanal som routeren

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 05-03-17 09:39

Tak for svaret molokyle.