/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ny mobil 4,5 - 5 " til en nærigrøv - mig
Fra : Eyvind
Vist : 325 gange
100 point
Dato : 22-02-17 17:16

Hej - jeg er på jagt efter en mobil der ikke er for dyr.
Den må heller ikke være for stor (til mine små hænder)
Den må gerne holde strøm længe
Den må også gerne være lidt hurtig
Der skal være lys blink efter modtagelse af sms
Ved modtagelse af flere sms skal hver enkelt vise tidspunkt alá dette

12:30
hej
12:31
hej
12:32
hej

også selv om det er fra samme afsender.

Jeg håber at høre fra nogen som selv har telefonen, så jeg evt. kan stille flere spørgsmål udover hvad der kan læses på diverse sider.

Jeg har kigget lidt på huawei - Sony - Samsung.....................men der er mange slags.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 22-02-17 21:25

Min gamle og nu solgte Huawei kunne det nummer, men tvivler ?? du finder en mere moderne som står og blinker ved besked af den ene eller anden art - selv savner jeg den funktion - med blikende diode ved besked.
Måske du kan finde en ældre HTC der kan det samme, men så er systemet tilbage til Android 3 ??eller der omkring og kan ikke bruge de fleste nye Apps

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-02-17 21:29

Mener at huske at min ´gamle´ også viste forskellig farve ved SMS og andet, kunne også være min gamle HTC - som jeg har haft 2 forskellige af - men hukommelsen svigter.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-02-17 20:06

Mig-selv
Jeg har stadig en Sony xperia e1
sms = ok
blink ved uåbnet besked er meget svag

Og en doro 622
kraftig blink ved uåbnet besked
sms = noterer kun tid for første opkald
kan ikke køre med diverse programmer
tastatur blænder ved halvmørke

og en Doro 632 som jeg er ved at sælge
svagt blink ved uåbnet besked
sms = noterer kun tid for første opkald
kan ikke køre med diverse programmer
tastatur fint ved halvmørke

og så en iphone 4(s)
intet blink ved uåbnet sms
noterer kun tid for første opkald
kan ikke køre alle programmer og kan ikke opgradres op over ios7
tastatur ok

Tilføjelse til til min nye telefon er = helst udskifteligt batteri.

Ps Jeg har ikke kunnet komme ind i løbet af dagen - jeg prøver en gang til.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 25-02-17 14:27

Tak for svaret mig-selv.

Jeg venter i stedet på at de åbner i Barcelona med alle de modeller og de nye mobiltelefoner.
Så kan det være, at der dukker noget op som jeg kan bruge.