/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Outlook fryser
Fra : ingelein
Vist : 166 gange
100 point
Dato : 20-02-17 19:00

Hej .
I win 7 og Outlook har jeg en gang imellem og altid på et dumt tidspunkt problemer med at lukkeknappen = krydset øverst i højre hjørne bliver selvlysende og så er der ikke noget at gøre. Jeg kan hverken skrive mere i den mail jeg har gang i, lukke mailen eller foretage mig andet. Jeg har måske observeret at det sker, når jeg lukker en anden mail op mens jeg skriver eller søger oplysninger i sendte gamle mails. Så blokerer alt og det vil interessere mig, hvad jeg gør forkert.
Ingelein

Kommentar
Fra : poten

Dato : 21-02-17 19:16

Måske skal du køre en installation reparation af Office Programmet...

Det kunne sikkert hjælpe.