/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Google gmail på skrivebord.
Fra : cccf
Vist : 254 gange
40 point
Dato : 16-02-17 16:47

Jeg har en Googlemail konto som jeg gerne vil have ud på skrivebordet.
Jeg kan godt lægge den ud , men jeg skal hver gang skrive min mailadresse og kodeord selv om at jeg gemmer den efter jeg har lokket mig ind. ?
Jeg har win 7.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 40 point
Dato : 16-02-17 20:46

Citat
men jeg skal hver gang skrive min mailadresse og kodeord

Gemmer du det som en genvej eller hvad - det kunne være at du ikke tillader at ?? genvejen opdateres gennem din firewall.
ellers mener jeg du kan oprette ? et vindue på skrivebord - noget med AKTIVT vindue/internet?
men det er mange år siden jeg lavede den slags + det var på XP
Selv bruger jeg dette, som ligger nede ved ´uret og kan bruges på samme måde:
http://www.gmailnotifier.se/

NB, prøv at fjern S i HTTPS i adresselinien i din genvej

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-02-17 20:46

Jeg kom igennem.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-02-17 00:15

Start goole chrome
skriv i adressefeltet
google.dk
enter
log dig ind
klik på de tre prikker og vælg indstillinger
rulned og vælg åbn en bestemt side
klik på "angiv sider"
klik på aktuel side (som jo er den med din mail)
luk chrome ned igen

find din adgang til chrome og træk den ned til processlinjen.

Nu skulle du nemt komme til din mail.

Godkendelse af svar
Fra : cccf

Dato : 19-02-17 10:48

Tak for svaret mig-selv.