/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
SLET SIERRA
Fra : Sandvad261
Vist : 350 gange
200 point
Dato : 16-02-17 13:21

Hvordan sletter man " Sierra " og går tilbage til El Capitan, og hvor finder man El Capitan.

Hej

Kommentar
Fra : return

Dato : 17-02-17 07:32
Accepteret svar
Fra : poul1erik

Modtaget 200 point
Dato : 17-02-17 15:12

jeg vil gerne vide hvorfor du ønsker at slette.kan de 2 programmer ikke køre hver for sig.
Vh.Poul1erik.

Kommentar
Fra : Sandvad261

Dato : 22-02-17 08:56

Til Poul1erik
Jo det var måske en ide at køre med begge styresystemer, der er jo så bare lige det, at så skal jeg jo hen og formatere min HD og derefter lave en partion på HDen og så lægge et styresystem på hver.
Ideen er vel ikke helt dum, men sikke et arbejde.
Men jeg vil lige afvente og se nogle dage endnu.
Hej

Godkendelse af svar
Fra : Sandvad261

Dato : 23-02-17 14:34

Tak for svaret poul1erik.
Med dit svar gav du mig en god ide, alså på den hårde måde slet HD formater den og del den derefter op i 2 partioner med hvert sit styresystem, dermed løser jeg så også mit problem med mit nye dyre indkøbte TOAST brænderprogram, og mine andre ældre programmer.
Hej