/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
LORTE FORUM
Fra : mig-selv
Vist : 614 gange
10 point
Dato : 13-02-17 22:54

Kalder i jer virkelig professionelle her på kandu?
Kan se i kører med:
https://web.gratisdns.dk/

Måske problemet ligger 2 steder

Citat
Registrant
Handle: EA8290-DK
Name: ETSOFT ApS
Address: Bakkelund 37
Postalcode: 4622
City: Havdrup
Country: DK
Phone: +4570205084

Og ? firmaet´s hjemmeside er lige så langsom/ umulig som denne side...
http://www.etsoft.dk/

Forvent endelig ikke svar eller andet.

Kommentar
Fra : BamzFar

Dato : 13-02-17 23:15

Jeg har ikke prøvet at trykke på de link.

For, jeg synes ikke at Kandu.dk er specielt langsomt.

Synes - Heller ikke - At det er et LORTE FORUM.

Det er vel, som brugerne gør det til. Selv.

Eller hvad ?

Man kan da sagtens få gode svar. På meget. Og tonen er da, gemytlig. Som reglen.

Jeg har lært at vende det døve øre til og det blinde øje til de par stykker, som kun kan sige noget negativt.

Et par stykker. Som mener de kan hetze og moppe en anden bruger ud.

De har, åbenbart, ikke andet at bruge deres tid på.

Eller de keder sig. De par sure Tanter (af mandekøn), der stadig huserer.

Og som jeg "hilser venligt på" engang imellem.

Nej - Helt ærligt. Dette Forum er da ret fint. Bestemt ikke noget LORT !

Venlig Hilsen Jørn Rudolph (JR).

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 13-02-17 23:22

Hej BamzFar

Du har fuldstændig ret, er man utilfreds med kan.du, kan man jo blot undlade at bruge det.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 14-02-17 11:34

BamzFar - Jørn Rudolph (JR) - med mange flere

Der må jo være en grund til du er blevet hetzet gennem tiden...

Med de efterhånden 50 profiler du har huseret på Kandu med igennem tiden og som er blevet udelukket - kan det jo ikke være alle andres skyld - mon...

Håber du hygger dig mens du nu igen er på Kandu.

Kommentar
Fra : BamzFar

Dato : 14-02-17 13:21

Ja. Jeg hygger mig. netop - Tak, netop for at du spurgte ... Det gør jeg. Hygger mig

Kommentar
Fra : BamzFar

Dato : 14-02-17 13:49

Jeg har faktisk. Sagt undskyld. Flere gange. Det var tåbeligt. Ja.

Det startede med, at jeg blev generet på det groveste af en modbydelig profil. "Klummen". Tror jeg han hed.

Han gik i kødet på alle de, som han synes var "Svage" - og som han kunne tyrannisere.

Det prøvede jeg at gøre noget ved.

Men. Ja. Meget var for pjattet. Dengang. Jeg er holdt op.

Han fyren, "Klummen" er her vel heller ikke mere. Eller hvad ?

Han var da led. Ud over det almindelige.

Kommentar
Fra : BamzFar

Dato : 14-02-17 13:54

Skriv dog om Kandu.dk som et godt eller skidt forum. Ikke om min person !

Kandu.dk er vel andet end mig ? - Håber jeg !!!!!

Rodger, Over and Out !

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 14-02-17 15:08

Jeg bliver her, selv om Kandu E R m e g e t langsomt

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 10 point
Dato : 14-02-17 21:01

Vi kan vel godt blive enige om, ikke at kandu er langsom,
men at adgangen dertil ofte tager flere timer og mange forsøg.

Spændt på om dette kommer igennem?

anden gang

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 14-02-17 21:05

Hurra jeg kom igennem, iøvrigt hvad er der galt med mit tip?

Kommentar
Fra : BamzFar

Dato : 14-02-17 21:18

Tog lidt (meget) tid at åbne dette spørgsmål.

Hvorfor ? Måske er Kandu.dk virkelig langsom .... Nogen gange ...Andre gange ikke. Synes jeg. Men lige nu - JA ...

Rent teknisk ....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-02-17 10:03

kandu er ikke altid "et lyn" De brugere, der brokker sig mest må have abstinenser. De vil jo helst gøre sig bemærket hver dag og hele tiden Tag det ikke personligt, men der andet end kandu, man kan bruge tiden på

svendgiversen, nu tuder du igen over, at dit "tip" ikke er bedømt af 5 brugere i løbet af ( "no time") Hvor ofte bedømmer du selv et tip? Det kan vist tælles på en hånd
Du kan jo starte med at bedømme de åbne tips Så viser du jo interesse i, hvad du mener er et godt/dårligt tip. Hvis du mener det er et dårligt tip, så giver du stjerner derefter, men det tør du ikke.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 15-02-17 10:45

Hvorfor er du egentlig herinde mig-selv!

Spørgsmål
- Ubesvarede   5
- Besvarede   449
- Annullerede   74
- Slettede   0
Ialt   528

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 15-02-17 11:57

Jeg kom med et tip fordi andre også skulle have mulighed for denne oplevelse:
https://www.kristeligt-dagblad.dk/kultur/paaskens-begivenheder-bliver-samtidige-i-skoerping

selv kloge ans må erkende at det for det meste er vanskeligt at komme ind på kandu.

anden gang
tredie gang
4. gang

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 15-02-17 17:41

Lorteforum ? nej--men kandu er ikke hvad det har været, jeg kan ikke mindes, at det før har været langsomt som det er nu. For 10-15 år siden var der tit både 2 og 3 sider spørgsmål hver dag, men der er jo også kommet andre steder at henvende sig til med livets små problemer, så det er vel een af forklaringerne på den efterhånden aftagende spørgelyst.
Mvh
dabj

Ps. det er 3 gang jeg forsøger at sende dette indlæg

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 15-02-17 17:43

Endelig lykkedes det

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 15-02-17 18:03

At Kandu ikke fugerer så godt som man kunne ønske det, skyldes disse årsager:
Brexit
Trump
Pia K.

Nu ved jeg så ikke om nedenstående kan ha' en indvirken på sitet ?

Jeg så et TV-klip, hvor Lars Straks opbremsning Rasmussen ankom for et besøg nede i det der EU-lort, hvor Jean Claude Dranker stod ventende, halvfuld og svajende som et siv i blæsevejr. Han ventede med længsel på sin soldebror, Lars Fadbamse Straks opbremsning Rasmussen.
Da Lars Fadbamse ankom skulle der naturlig krammes og kysses til den store guldmedalje. I TV-klippet sås, hvor dybt Jean Claude Dranker havde sin tunge i øret på fadbamsen.

Hold kæft, hvor var det klamt at se på. To halvfulde stoddere, den ene med tungen langt op i øregangen på den anden.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-02-17 20:07

svendgiversen, det var ikke dette jeg skrev

Citat
selv kloge ans må erkende at det for det meste er vanskeligt at komme ind på kandu

Jeg skrev "kandu er ikke altid "et lyn" Der er, set med mine øjne forskel på, "for det meste" og "ikke altid"

Igen igen gør du opmærksom på dig selv i et spørgsmål, som ikke er dit. Vis dig som en mand, bedøm tip.

1. gang

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 15-02-17 20:25

Noget jeg lærte som soldat, man må ikke være synlig beruset i uniform,
noget både du, som kaptajn, og jeg som menig pioner, har set flere eksempler på.

Men jeg nægter at tro at det er vor Lille Lars, der hentydes til,
han vil næppe komme beruset til et top møde, hvor han jo varetager vore interesser.

Hvad der sker bagefter ved jeg ikke?
Men det har i hvert fald ikke noget med kandus manglende respons at gøre...

anden gang
3. gang
4. gang
5. gang

Kommentar
Fra : BamzFar

Dato : 16-02-17 11:24

OK - igen : Det kan godt være, at kandu.dk er langsom. Nogle gange mere end andre.

Men det er vel. Først og fremmest. Brugerne af sitet, der præger det.

Hvor mange, der stiller spørgsmål. Hvor mange, der svarer.

Uanset om kandu.dk er langsom eller lyn hurtig.

Eller hvad ?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-02-17 20:32

Citat
Hvorfor er du egentlig herinde mig-selv!

Spørgsmål
- Ubesvarede 5
- Besvarede 449
- Annullerede 74
- Slettede 0
Ialt 528

Alka, hvis du mener at jeg har annullerede ? kunne det vel tænkes at jeg har skrevet spørgsmål = som var skrevet/ ment som tips.

Ubesvarede? muligvis jeg IKKE har fået svar ==== eller ikke gider sidde og lege ´frem og tilbage´ med kandu i op til en ½ time.

Citat
Synes - Heller ikke - At det er et LORTE FORUM.

Det er vel, som brugerne gør det til. Selv.

Et FORUM virker om det så tager en ½ time med at få et indlæg igennem, kandu ved ikke hvad det skal = enten eller, eller til tider bare i tvivl om sin berettigelse

Spørgmålet? hvis man kan kalde det dét, var RETTET mod KANDU og ikke andre.
Men hvorfor i alverden skulle ejeren bag kandu dog svare på noget som helst - de kan ikke engang respektere sine egne regler, men kan ikke lige huske om det var før eller efter ´ejerskifte´.

Kommentar
Fra : BamzFar

Dato : 16-02-17 20:49

Min bekendt har kandu.dk ALDRIG svaret på noget som helst.

Bl.a klagede jeg over en brugers brutale tyranni og chikane for flere år siden.

"Klumme" eller "Krumme" - Det kan jeg ikke rigtigt huske.

Men han var da stor slem. Ikke kun mod mig. Men andre - som han mente var "svage". Han hadede tegn på svaghed.

Det reagerede man ikke på.

Eller andre ting. Hvornår har kandu.dk nogensinde svaret på noget ?

Ja, måske på de mere "kandte" og "udvalgte" medlemmers henvendelser.

Skal jeg ikke kunne sige.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 18-02-17 00:08

Citat
Da Lars Fadbamse ankom skulle der naturlig krammes og kysses til den store guldmedalje.

Åh ja Tommy. Så også de kvalmende billeder. Går ud fra, at J.C. Dranker, var nødt til, at tage fat i Fætter Lavben for ikke at skvatte i sin store brandert.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-02-17 10:43

BamzFar ->

Citat
...har kandu.dk ALDRIG svaret på noget som helst.

De har f.eks. smidt din 'plageånd' (ram2, klumme, krummen osv...) på porten!

http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=2371

Du kunne jo prøve at kontakte Teamet bag Kandu.dk ved at skrive til dem 'privat' her på sitet via fanen i din profil: Private indlæg -> Skriv indlæg. Istedet for pr. E-mail ...hvor de nogen gange svarer ...andre gange ikke.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BamzFar

Dato : 18-02-17 11:46

Tja, som jeg husker det, så skrev jeg til den e-mail adresse, som var angivet på sitet.
Fandt også nogle på Internettet, som havde med Kandu.dk at gøre.

ALDRIG et svar.

Og ham "Fyren med Ravneflaget" var jo populær blandt en del, som han ikke generede.

Men husker, han var efter nogle andre end mig.

Første gang jeg hørte om ham. var han efter en profil. ja, de lå nærmes i krig.

Så gik der ½ år - Hvorefter han lå i krig med mig. Fordi jeg "svarede igen" tror jeg.

Lige meget NU !!!!

Det klager jeg ikke over !!!!

Synes, at kandu.dk er god. Som den er. NU

Det kan lade sig gøre at få svar på spørgsmål.

Og man får hjælp. MEGET tit !

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-02-17 14:14

BamzFar -> En kvindelig professor sagde til mig engang :

"Man vælger selv sine kampe."

Kloge ord !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-02-17 15:35

Citat
Tja, som jeg husker det, så skrev jeg til den e-mail adresse, som var angivet på sitet.
Fandt også nogle på Internettet, som havde med Kandu.dk at gøre.

ALDRIG et svar.

Nååhr, det er synd for dig, men prøv lige at have i erindring at du har spammet kandu med over 200 profiler!!!

Jørn Rudolph, du er en lalleglad jubelnar, hold dig nu væk!

PS. Jeg kan se der er nogle på Eksperten der os er ved at være trætte af dig! (Det kan man da ik' forstå!) så hvornår mon du bliver smidt ud derfra?

Kommentar
Fra : BamzFar

Dato : 18-02-17 16:24

Ja men god dag skønne Klaudi .

Det er korrekt, at do klaphatte på Eksperten har spurgt om "Hvorfor googler du ikke selv.

???

Jeg har fået talt dem til ro. De sagde endda : God Jul og Godt nytår.

INGEN har været utilfreds siden. Og jeg får masser af hjælp. Når behovet opstår.

Jeg tror at du - Klaudi er min største FAN her på Kandu.dk !

Korrekt ?

Næsten en lige så stor FAN som Klumme / Krumme

Utroligt at I gider.

Kommentar
Fra : BamzFar

Dato : 18-02-17 16:32

En sang til KLAUDI * NETOP * KLUMME (eller hvad han nu hed) ..

Gode venner ...

Kommentar
Fra : BamzFar

Dato : 19-02-17 21:44

Er kandu.dk ikke fint nok ? Rimelig hurtig ...

Lige nu ?

Eller skyldes det, at jeg har renset min Comp ?

Synes ikke der er problemer.

Men det er der, måske alligevel ?

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 20-02-17 22:52

Tak for svaret svendgiversen.